להחזיר את התשוקה לחייכם: טיפול ב- חוסר חשק מיני

להחזיר את התשוקה לחייכם טיפול בחוסר חשק מיני אצל נשים

אם חשבתן שרק אתן חוות לעיתים ירידה בחשק המיני או קשיים מיניים דומים, או שבמקרה חשתן אשמה לגבי אותה תחושה, דעו קודם כל שאתן ממש לא לבד. שנית, אין לכן שום צורך להרגיש אשמה. למעלה מ-80% מכלל הנשים, יחוו בשלב כלשהו במהלך חייהן ירידה בתשוקה כלפי בן הזוג שלהן. אז ממה נגרמת ירידה בחשק המיני? מדוע זה קורה? ואיך מטפלים בתופעה ומחזירים את הניצוץ לחיי המין שלכם? במאמר הבא נפרט את כל המידע החשוב אודות חוסר חשק מיני אצל נשים.

מהו חוסר חשק מיני ומהן הסיבות להופעתו?

נשים רבות וניתן אף לומר שרוב הנשים בעולם – חוות קשיים מיניים בתוך המערכת הזוגית שלהן בשלב כזה או אחר במהלך החיים שלהן. למעשה, קיימות 2 נקודות או תקופות מרכזיות, בהן הסיכויים לירידה בחשק המיני אצל נשים יהיו גבוהים יותר. תקופות אלו יהיו בשנים שלאחר גיל 30 וכן בשנים שלאחר גיל 60.

הירידה בחשק המיני בקרב נשים יכולה להתפתח מסיבות שונות ואף להחמיר עם הזמן; כלומר, יש דרגות שונות של ירידה בחשק המיני החל מירידה מסוימת בתשוקה, דרך משיכה לגברים אחרים ולא לבן הזוג ועד אובדן חשק מיני מוחלט.

 כמו כן, קיימות סיבות שונות שיכולות להוביל לתחושת חוסר החשק המיני. הנה כמה מהמרכזיות שבהן:

  • בעיות בזוגיות – מתחים בין בני הזוג, כעסים שהצטברו, אכזבה אחד מהשנייה וכדומה.
  • בעיות אישיות – בעיות בעבודה ובעיות הקשורות לדברים שמחוץ לבית.
  • לחץ נפשי – תקופות של לחץ נפשי מוגבר המגיע מסיבות שונות.
  • דיכאון – תקופות של דיכאון או בעיות נפשיות שונות.
  • סיבות גופניות והורמונליות – בשונה מגברים, נשים חוות חשק מיני מוגבר או מופחת בתקופות הורמונליות שונות כמו למשל בתקופת הביוץ, בעת הפסקה מהגלולות, בתקופה שאחרי ההריון וכדומה.

    סיבה נוספת לאובדן חשק מיני היא חוסר סיפוק מיני או קושי להגיע לאורגזמה או כאבים שלא מאפשרים הנאה בזמן חדירה. אישה שלא נהנית ו /או כאבי חדירה תאבד את החשק המיני שלה באופן מובן ביותר.

מהם הטיפולים האפשריים בירידה בחשק המיני?

ישנם סוגי טיפולים שונים שיכולים להחזיר את החשק המיני לאישה וגם בין בני הזוג. למרפאה של ד"ר דניאל דריי – תוכלו להגיע לטיפול זוגי אשר יענה על שאלות רבות שיש לכם ולכן, וכן יעניק לכן ולכם הכוונה יעילה, שתעזור לכם רבות בהמשך הדרך המינית שלכם.

הנה כמה טיפולים נוספים לירידה בחשק המיני:

  • מיני.
  • זוגי.
  • פסיכולוגי.
  • תרופתי.

אנחנו משלבים בקליניקה טיפול מיני זוגי פסיכולוגי תרופתי ועוד טיפולים חדשניים ויחודיים לקליניקה של ד״ר דריי. מכשור וטכניקת טיפול יחידה במינה בישראל שמעלה את רמת החשק והריגוש וההנאה ומקלה ומשפרת את הדרך להגיע לאורגזמה.

טיפים לחיזוק החשק המיני ולהעלאת התשוקה

הדרך הטובה ביותר להחזרת החשק המיני גם לאישה וגם לגבר במערכת זוגית, היא לקיים תקשורת בריאה. לדבר על הכל ולהקדיש זמן אחד בשביל השנייה בין התקופות הלחוצות של החיים שלנו.

הנה כמה טיפים נוספים שיכולים לחזק את החשק המיני אצל נשים:  

  • תקשורת זוגית פתוחה.
  • זמן איכות זוגי.
  • פעילות גופנית.
  • תזונה נכונה.
  • שינה מספקת.

לסיכום – אל תוותרו על החשק המיני שלכן

חוסר חשק מיני היא בעיה נפוצה ושכיחה מאוד בקרב נשים רבות. הירידה בתשוקה ובחשק המיני תצביע כמעט תמיד על בעיות אחרות אשר גורמות לחשק לרדת ולהיעלם. לכן – בפתרון ובהתייחסות נכונה ומקצועית לאותן בעיות, גם בעיית חוסר החשק יכולה להיפתר ולהביא לשיפור גדול בקשר הזוגי ובסיפוק המיני.

ישנם טיפולים רבים שיכולים לסייע בהחזרת התשוקה לחייכם ולכן חשוב שלא תישארו עם הבעיה, תסבלו ממנה ותגרמו לה להשפיע על תחומים רבים בחיים שלכן. במידה ואתן סובלות מירידה בחשק המיני – פנו לעזרה מקצועית בנושא בשיטה שתתאים לכם ביותר. המיניות היא מרכיב עיקרי בכל קשר זוגי ומערכת יחסים – אל תוותרו על החשק המיני שלכן.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו