חוסר חשק מיני אצל הגבר

גבר שפתאום או תמיד לא רוצה מגע מיני עם בת זוגו היא בעיה מורכבת וכוללת חלק אישי נפשי, חלק זוגי חשוב וחלק מיני. נשים הנמצאות במערכת יחסים שהן בטוחות בה, לפעמים אחרי החתונה, מרגישות הרבה יותר פתוחות מבחינה מינית ומוכנות להתפתחות מינית מהמקום הבטוח שלהן.

הגברים, לעומת זאת, תכופות מרגישים שהחלק המעניין ביותר של חיי המין שלהם כבר מאחוריהם ומוכנים להשקיע בחיים מקצועיים ולפתח חוש אבהי.

בנוסף, לידה והופעה של ילד גורמים לבעל להרגיש כחלק מיותר במשפחה והוא לא יודע איך להתנהג עם אשתו. הוא כועס ונסגר. כמאהבים גברים אז כמעט מוכנים לפנסיה.

כתוצאה מכך שכל אחד מתפתח אחרת בהשפעת הקשר הזוגי ותחושת המחויבות, יכול להתפתח תסכול מיני דו צדדי.
הגבר לא משקיע באיכות של יחסי המין ובהנאה המינית של האישה. במקרה הטוב האישה נשארת עם האורגזמה הדגדגנית או ההנאה החלקית שהיא הכירה כבר לבד מזמן. במקרה הרע, היא כבר מתוסכלת מינית מההתחלה, גבר שגומר מהר, גבר שלא יודע לעשות אהבה… ומכאן הדברים רק מדרדרים.

מה קורה כאשר הגבר סובל מחוסר חשק מיני?

האישה מתעניינת פחות ופחות, עד הלידה הראשונה, שמשמשת כסיבה טובה לא להתאמץ יותר לקיים יחסי מין . ואז אני שומע תלונות של גברים שמתלוננים על נשים ללא חשק מיני, או תלונות של נשים שבני זוגם סטבלים מחוסר חשק מיני ואינם מעוניינים בסקס.

הגבר מתעניין בבניית חיים משפחתיים ומקצועיים, ולמען האמת, הדרישות המיניות של אשתו נראות לו לא לעניין ואפילו דוחות אותו.

הגברים בתקופה זאת, בכמעט כל המקרים של גברים שקיבלתי, באיזה שלב של הטיפול המני מספרים לא על בגידות אלא על חיי מין המבוססים אך ורק על אוננות בד"כ מול מחשב או מול טלוויזיה. הם פשוט לא מעוניינים להשקיע מינית.

אז מה אמורה לעשות האישה? לחפש מאהב אחר? ברור שלא, זה לא פותר את הבעיה ורק מוסיף בעיה נוספת להתמודד איתה.

ללחוץ על הגברים? גם לא, זה לא עוזר ואפילו דוחה אותם.

האישה וגם הגבר צריכים לדעת שבתחום ש לבעיות מיניות חשוב לא לוותר: לנסות לפתור את הבעיה של חוסר החשק המיני מפני שזוגיות טובה לא תשרוד ללא חיי מין.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו