גברים עם איבר קטן ו-"קנאת פין" ההשלכות והפתרונות

טיפול באימפוטנציה

בעלי איבר קטן, או מרגישים חסרי בטחון בנוגע אליו? אתם לא לבד. קנאת פין היא תופעה נפוצה בקרב גברים רבים, שגודל איבר מינם אינו מספק אותם.

מה זו בדיוק קנאת פין ומה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב?

אתם לא לבד

ההתעסקות בהשוואות גודל הפין מלווה, מסתבר, את רוב הגברים כבר מגיל צעיר. הידיעה שאיבר המין שלהם קטן ביחס לזה של אחרים היא עובדה שמטרידה אותם, פוגעת בבטחון העצמי שלהם ומחבלת בסיכוי ליצירת מערכת יחסים זוגית בריאה.

לא תמיד התחושה מוצדקת. גברים רבים שאיבר מינם הוא בעל גודל, ועובי, סביר לחלוטין, עדיין חשים חוסר בטחון בכל הנוגע אליו והדבר מוביל לשרשרת של התנהגויות שפוגעות באיכות החיים וביכולת לפתח זוגיות בריאה.

אולם עם תחושות לא מתווכחים. העובדות בשטח מציגות תמונת מצב עגומה למדי: גברים בעלי דימוי גוף נמוך, נוטים להתכנס בתוך עצמם ולהמנע ממערכות יחסים שיובילו בסופו של דבר לאינטימיות, מתוסכלים וחסרי בטחון עצמי בכל הנוגע לבנות המין השני.

התסכול הרב שחווים גברים בעלי איבר קטן מהממוצע מביא אותם למקומות מייאשים. בניגוד למצבים של השמנה למשל, שם אפשר לנקוט בהליכים של תזונה נכונה ולרדת במשקל, איבר קטן הוא עובדה קיימת שרבים מתקשים לקבל אותה ולחיות איתה. לא רק זאת, גברים שכבר מצויים בזוגיות, חיים בחרדה מתמדת של אכזבת בת הזוג, חוסר סיפוק שלה במהלך קיום יחסי מין, מה שמוביל ל"חרדת ביצועים", ועד חוסר יכולת להגיע אפילו לזקפה. לכל התחושות האלו, מתווספת החרדה מפירוק הזוגיות, או שמא בת הזוג תחפש אחר סיפוק מיני עם גברים אחרים. אין ספק, מדובר במצב שיכול לערער גם את הקשוחים ביותר, ולא סימפטי.

אבל בעולם בו אנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחרי פתרונות רפואיים, קוסמטיים ואסתטיים, היה ברור שיימצא גם פתרון לסוגיית הפין הקטן.

הבשורות הטובות –  יש פתרונות

לעתים הפתרונות הם באמצעות טיפול רגשי, במיוחד אם אין באמת סיבה מוצדקת לתחושות הללו. יש גברים בעלי איבר מין בגודל נורמטיבי לחלוטין ששיחה וייעוץ יוכלו לחזק את בטחונם העצמי ולהבין שהכל בעצם בראש.

במקרים אחרים, כאשר ההשפעה על הרגש, התפקוד ואיכות החיים היא משמעותית, קיים פתרון פרקטי שמאפשר להגדיל את איבר המין.

הפתרון שהוכח כיעיל ביותר, הפיך (בניגוד לניתוחים וטיפולים אחרים) וללא התערבות כירורגית או תופעות לוואי הוא הזרקת חומצה היאלורונית לפין. הטיפול הוא מהיר ואורך כ-20 דקות, ללא כאב ומאושר על ידי משרד הבריאות כולל הזרקת חומצה זו מתחת לעור הפין, ולנצל את תכונותיה לספיחה אדירה של נוזלים, כך שאיבר המין מתעבה ומתארך בכ2-3 ס"מ כשהטיפול מיועד בעיקר לעיבוי הפין, כלומר להגדלת ההיקף שלו.

השיטה הזו מיושמת בבלעדיות בקליניקה של ד"ר דניאל דריי, הראשון להביא אותה לישראל, כאשר באמצעות ההזרקה מוגדל כל איבר המין, זאת לעומת הגדלות בשיטות אחרות שמטפלות רק בבסיס הפין.

חומצה היאלורונית היא חומר שמוכר בעולם הרפואה ונעשה בו שימושים רבים לאורך זמן, בתחומי רפואה שונים. בכל הנוגע לאיבר המין, ספיחת הנוזלים הרבה היא שאחראית על ניפוח הפין שמשפיעה על גודל ועובי האיבר. מדובר בפתרון שאינו כואב ובטוח לשימוש, ובעיקר הפיך וללא תופעות לוואי מכל סוג שלו, הן בטווח המיידי והן בטווח הארוך.

מעבר לתוצאות המרשימות, הליך זה מסייע לגברים רבים בחיזוק דימוי הגוף שלהם, בשיפור איכות החיים וביכולת ליצר קשרים רומנטיים וזוגיות בריאה ומחוזקת, עם יחסי מין תקינים ומספקים.

ד"ר דניאל דריי הביא בשורה של ממש לגברים רבים שאיכות חייהם השתנתה מהקצה אל הקצה, בהליך שהוא קל, מהיר וכאמור, מאושר על ידי משרד הבריאות.

 

 

 

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו