אודות ד"ר דניאל דריי

ד"ר דניאל דריי,  רופא כבר יותר מעשרים וחמש שנה ומתמחה בסקסולוגיה רפואית ובטיפול זוגי. דר דריי עבד במקומות שונים בעולם, בעיקר בצרפת ובישראל, וטיפל עד היום ביותר משלושים אלף יחידים וזוגות מכל רקע תרבותי ואתני שאפשר להעלות על הדעת.

כיום דריי  מנהל מרפאה פרטית רב־תחומית גדולה. בהיותו רופא עומדות לרשותו כל הבדיקות הרפואיות האפשריות, כל התרופות הקיימות, וביכולתו להתאימן לצרכיו של כל אדם וכל זוג.

ד"ר דניאל דריי מאמין שהזוגיות היא המענה הטוב ביותר שמצאו עד כה בני האדם, גברים ונשים כאחד, לאתגרי החיים, וגם מקור לאושר, חרף האתגרים שמציבה המאה ה-21

ואם כך, כל זוגיות טובה מושתתת על מיניות מספקת, לכן צריכים נשים וגברים כאחד לטפח את מיניותם יחד ולחוד, לדעת כיצד לגרום עונג זה לזה, וכיצד לתעל את האנרגיה המינית לבניית חיים משותפים מספקים.

בהיותו רופא־סקסולוג, דר דניאל מאמין שתפקידו ללמד את המטופלים שלו לאהוב, פיזית ורגשית, ולסייע להם בכל האמצעים העומדים לרשותו להתגבר על קשייהם הרגשיים והמיניים ועל החששות הנובעים מהם. לעשות אהבה, לאונן, לחיות חיי רווקות, להיות במערכת יחסים — כל אלה אמורים להיות בין הדברים המהנים ביותר בחיינו. 

ד"ר דניאל דריי – רקע

דר' דניאל דריי סיים את לימודי הרפואה ביוני 1993 והוסמך כרופא מומחה באנדוקרינולוגיה באוניברסיטת CLAUDE BERNARD LYON I. ד"ר דריי המשיך בלימודים שלוש שנים נוספות והשתלם בתוכנית של לימודי המיניות האנושית באוניברסיטת LEONARD DE VINCIBOBIGNY PARIS XIII. סקסולוגיה רפואית הייתה אז תחום חדש, והרופאים שהתמחו בה אז זכו להשתתף בפריצות הדרך התרופתיות של תחילת שנות ה-90 בתחום.

האפשרות כרופא, להיות מסוגל לרפא ולשקם כל הפרעה הגורמת לבני האדם צער ותסכול היא ייחודית לסקסולוגיה. לאחר שפתח את הקליניקה בליון, צרפת, התחיל ד"ר דריי לטפל בנשים ובגברים הסובלים מבעיות בתפקוד המיני. כשהבין שמיניות האדם, יותר מבכל ענף רפואי אחר, זקוקה להרמוניה גופנית ונפשית כאחד, חזר לספסל הלימודים והשלים תואר בפסיכולוגיה רפואית.

ד"ר דניאל דריי טיפל בקליניקה פרטית צרפת ביותר מ-3000 פציינטים, במקביל לניהול מחקרים בתחום האנדוקרינולוגיה בבית חוליםLYON-SUD, לניהול מחלקת אנדרולוגיה בענף ההפריות המלאכותיות ב- CLINIQUE DE MONPLAISIR DE LYON ולמילוי מקומו של ראש מחלקת מיון פסיכיאטריה, טוקסיקולוגיה ורפואה משפטית בבית חולים ED. HERRIOT.

בשנת 1999 עלה ד"ר דריי לארץ והעתיק את מרפאתו לתל אביב, במקביל לעבודתו כרופא יחידה במרפאת מטכ"ל, בקריה, תל אביב. התעודה היחידה התלויה במשרדו היא תעודת רופא צבאי מצטיין מיום העצמאות, מאי 2003.

בקליניקה לטיפול מיני וטיפול זוגי, ד"ר דריי מטפל ברווקים וזוגות הזקוקים לעזרה בתחום המיני, הרגשי והזוגי, יחד עם צוות מטפלות מיומן שהוכשר על ידו. כיועץ למדיות השונות הוא מעביר את הידע שרכש ונותן כלים וטיפים לאנשים איך לנהל את חיי האהבה שלהם, כך שיהיו להם וליקרים להם מקור של שמחה והנאה.

ד"ר דריי חבר באיט"ם- האגודה הישראלית לטיפול מיני, בהיל"ם- החברה הישראלית להפרעות בתפקוד מיני, באגודה הצרפתית לסקסולוגיה ובארגון הצרפתי לרפואת נשים פסיכוסומטית.

ד"ר דריי מוביל מחקר לאישור תרופת מרשם שפיתח במשך שנים, שנרשמה כבקשה לפטנט, שנועדה לפתור את הבעיה המינית הנפוצה ביותר בקרב הגברים – שפיכה מוקדמת.

 

לקביעת תור לייעוץ – לחץ כאן

ד"ר דניאל דריי בתקשורת

למאגר הרופאים במשרד הבריאות

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!

    המגזין למיניות מאושרת

    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו