פנטזיות מיניות

איך לגרום לאישה לגמור

פנטזיה מינית זו מחשבה שמגרה אותנו, זה להביא את המוח שלנו למיטה. הגוף מגיב מינית, בצורה חייתית למצב מגרה מינית. אך שליטה ושימוש במוח כדי לפנטז ולשדרג את החוויה המינית זו מיומנות שכדאי לפתח אותה כדי לגוון את מיניותנו. הפנטזיות משמשות חומר בערה נפלא בשבירת השגרה של זוגות.

זוג שרוצה לעורר את חיי המין שלו צריך לפנטז יותר. לפנטז זה לא לבגוד. אם בני הזוג מספיק פתוחים אפשר לדבר על זה. צריך לבדוק את הגבולות של הצד השני, אפשר לזרוק שאלות קטנות, 'שמעתי על.. ' 'סיפרו לי על…'

צריך לבדוק את המוכנות אבל לא במיטה, מדברים על זה במקום ניטרלי. קודם צריך לבדוק את הפתיחות. אפשר למשל, לכתוב כל אחד 10 פנטזיות, מערבבים את זה יחד וכל פעם שולפים פתק ובערב ממשים את הפנטזיות אחד של השנייה. צריך לדעת איך לדבר. וצריך לדעת איך להקשיב. אף פעם לא להגיד לא לפנטזיה לא רצויה, פשוט לדחות את זה אפילו אם לעולם לא נעשה את זה. לכבד אחד את הפתיחות של השני.

הפנטזיות המיניות חשובות אצל נשים יותר מאשר אצל גברים. גבר יכול לגמור בלי שום פנטזיה מינית. אישה כדי לגמור צריכה לפנטז. זה חלק אינטגראלי. היא חייבת לעצום עיניים, לדמיין ואז היא יכול לאונן או לקיים יחסי מין. לאישה שלא יודעת לפנטז יהיה מאוד קשה להגיע לאורגזמה.
נשים לא מצליחות להגיע לאורגזמה לרוב זה כי הן לא יודעות לפנטז.
חלק גדול מטיפול מיני אצל אישה זה פיתוח החשק המיני דרך פנטזיה, דרך שינוי השגרה.
איך נוצרות פנטזיות מיניות?

הפנטזיות המיניות נוצרות בילדות, עם הבניה של האופי. כל אחד מפתח את הפנטזיות שלו לפי חוויות מגיל שנתיים-שלוש. גבר יעדיף נעלי עקב כי כשהיה קטן הגננת שלו נעלה נעלי עקב. או שאולי הייתה לו מטפלת נחמדה עם ריח מסוים כשהיא טיפלה בו , והריח שלה זכור לו כחוויה טובה.
גם קטעים של סרטים, פסקאות מספרים או עיתונים שראינו שהיינו קטנים או חוויות ילדות אחרות, יכולים לשמש בסיס לפנטזיות בעתיד.
פנטזיה מינית או סטיה מינית?

צריך להבדיל בין פנטזיה לאובססיה וסטיה. כשזה סתם משהו שמגרה אותנו זו פנטזיה. אובססיה זה משהו שאנחנו מתחילם לחשוב עליו כל הזמן וצריכים אותו. נעלי עקב יכולה להיות פנטזיה, אבל אם אתה חייב נעלי עקב בכדי להתעורר מינית – זו כבר סטיה.

סטיה פירושה סטיה מהאובייקט המיני המקובל ,שזה אישה או גבר. בסטיה האובייקט המיני נהיה החפץ או הסיטואציה. לדוגמא, סטיה זה כשנעלי עקב הם המעורר המיני. בפנטזיה אתה משתמש בנעלי עקב רק כתוספת. אובססיה זה שאני צריך גם את זה. סטיה זה שאני צריך רק את זה, בסטייה הפרטנר נהיה משני.

מהן הפנטזיות המיניות של נשים וגברים וממה הן נובעות?

אנשים בריאים מפנטזים עם גבולות. לדוגמא, הפנטזיה הכי נפוצה זה חזה גדול או מגע מיני עם שתי נשים, אבל לא עם שלוש כי גברים גם יודעים את המגבלות שלהם. הוא היה רוצה שלוש ויותר אבל הוא יודע מהן גבולות היכולות שלו.

פנטזיות מושפעות גם מקודים חברתיים, עבור גברים זה גם העניין להיות 'סופר גבר'. אצל נשים, הפנטזיה הכי נפוצה זה להיות נשלטת. חשוב לציין שיש הבדל עצום בין זה ובין פנטזיה להיות נאנסת. זה מיתוס שלא קיים, אין שום אישה שיש לה פנטזיה של אונס. פנטזיה על היותה של אשה נשלטת מאפשרת לה לחשוב שמה שהוא עושה לה זה לא בשליטתה, בתגובה לאיסורים החברתיים שחלים עליה. וזה מאוד מקל על האישה להנות ללא רגשי אשמה. זה יותר קל מבחינתה להסתכל על עצמה כמישהי שלא עושה את הדברים, היא אומרת לעצמה, 'אני לא עושה את, זה הוא שולט עלי'.

אישה יכולה לפנטז שהיא זונה שבעלה ישלם כסף עבור יחסי המין, אז היא עושה את מה שהיא עושה כי הוא שילם לה, לא כי היא רוצה. ישנן כאלה שבדרכים כאלה יותר קל להן לעשות כל מיני דברים במיטה, כי זה כאילו לא בא ממנה.

הרבה פנטזיות מיניות מבוססות על משחקי תפקידים, שהגבר הוא הבוס והוא מבקש ממנה משהו, חשוב להדגיש שזה רק פנטזיות שיכולות להתקיים רק בין בני זוג שאוהבים אחד את שני או שיש בניהם הסכמה למשחק תפקידים, זה לא נכון להגיד שאישה מפנטזת על הבוס שלה במקרה זה.
פנטזיות של גברים מבוססות על סיפוק מידיי יותר. אצל גברים חוש הראיה יותר קשור לגירוי מיני ופנטזיה גברית נפוצה קשורה לכל מה שקשור לזה שיראו אותנו או לראות אחרים.

אצל נשים רבות הפנטזיה קשורה למקום ,לפרטנר או לחוויה של סיפור יותר מורכב. נשים יפנטזו לעשות אהבה במקום אסור או מקום שעלולים לתפוס אותן. נשים יעדיפו לפנטז לעשות את זה בשירותים של מסעדה או מקום ציבורי. הן לא באמת יעשו את זה, גם אם היא תיכנס לשירותים עם הבן זוג שלה זה יהיה לחמש דקות אבל אח"כ שהם יחזרו הביתה ויכנסו למיטה היא תהיה ממש מגורה.

אביזרים מעניינים הרבה פעמים יכולים לעזור לנו לפנטז: אזיקים עם כיסוי פרוותי נעים, או איזה כיסוי עיניים. אישה יכולה להכין ליד המיטה שתי כוסות: כוס אחת עם שתייה קרה וכוס אחת עם שתייה חמה, לכסות את העיניים של הגבר ולבצע פעולה מינית אוראלית. לשתות מהכוס החמה ואז לעשות פעולה אוראלית ואח"כ לשתות מהכוס הקרה ואז שוב פעולה אוראלית. אפשר גם לצפות בסרט כחול או לקרוא יחד ספרים אירוטיים.

מתי לפנות לסקסולוג?

אם לגבר יש פנטזיה להיות עם גבר אחר אני ממליץ לו לפנות לסקסולוג ולבדוק מה הפנטזיה הזו אומרת עליו. אם לאשה או לגבר ישנה פנטזיה אלימה או אם יש פנטזיות שמפריעות לנו לפנות לסקסולוג, כי בטיפול אפשר למחוק חלק מהפנטזיות שמפריעות לנו.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו