מה גברים רוצים? הוראות הפעלה לגבר שלך

מה גברים רוצים באישה

גברים נשענים על המיניות שלהם. כל הגבריות שלהם מתבססת על יכולתם לגרום לך אושר ולספק אותך מינית. גבר מונוגאמי רוצה לקבל את כל האישורים לגבריותו מבת הזוג שלו, קחי זאת בחשבון. מגיעים אליי לטיפול גברים רבים המחפשים מחוץ לבית לאו דווקא סקס, אלא את האישור, הקבלה וההערצה לגבריות שלהם, מנשים אחרות (שמכירות אותם קצת פחות), ורואות אותם כאטרקטיבים.

גברים הם יצורים שבריריים, לכן חשוב לחזק את האגו של הגבר שלך. כדאי לך לעשות הכל על מנת שהגבר שלך ירגיש הכי גדול, הכי טוב והכי מוצלח. אם הוא ירגיש ככה, את תהפכי למאהבת המושלמת ובתמורה תקבלי את המאהב המושלם במיטה.

מה גברים רוצים?

תני לו להרגיש גבר, זכרי להחמיא לו על הדברים הכי אינטימיים שלו, על כל חלקי הגוף. אל תחשבי שזה מטופש, גברים רוצים וזקוקים לזה, זה תורם להם לטיפוח דימוי הגוף. החמיאי לו  גם בציבור מול החברים שלו.

תתלבשי יפה לכבודו, תהיי סקסית גם בבית. כשאנחנו יוצאים מהבית לעבודה או לאירוע אנו לובשים את הבגדים הכי יפים שלנו, מתאפרים ונורא משתדלים, אך כשאנחנו מגיעים הביתה אנחנו מחליפים לכותנת קרועה או טרנינג מכוער- זה לא סקסי. לא סתם ש 30% ממקרי הבגידה מתרחשים בעבודה כי שם אנחנו הכי משקיעים ונראים הכי טוב. תתלבשי בשבילו גם בבית, תלבשי כותנת סקסית או אפילו את הבגדים שאת לובשת לעבודה. תמיד תגידי לו שהוא הכי טוב- תחמיאי לו על גודל איבר המין שלו, ספרי לו  כמה הוא יפה ונעים לך, כל פעם תעצימי את התגובות ותקפידי להגיד לו כמה הוא גדול וחזק בשבילך. גברים רוצים להרגיש נחשקים ואהובים.

תיזמי יחסי מין ומשחקי מין. תעשי את הצעד הראשון ותגררי אותו למיטה, הוא ימות על זה. תני לו קוויקי מול הטלוויזיה או תרדי לו מול המחשב כדי לשמור על ריגוש.

לעולם אל תשווי אותו לאחרים. לא במיטה ולא במקומות אחרים. הוא הכי טוב שיש, כל השאר בכלל לא רלוונטים.
מצד שני שימי לב: אל תגידי באופן ברור מה את רוצה. גברים הם גזע שביר, תהיי עדינה ומניפולטיבית. אם תגידי מה את רוצה, מה מגרה אותך ועם מי את רוצה לקיים יחסי מין זה בקלות עלול לסרס אותו. ארגני לו ערב סקס ותני לו "כאילו" להוביל. הוא ירגיש מלך!

תהיי מאהבת טובה

מאהבת טובה היא מישהי עם דימוי גוף חיובי. את חייבת לאהוב את הגוף שלך, אחרת לא תוכלי להראות את גופך באור. מישהי שתמיד מסתתרת לא תהיה מושכת, ועם הזמן היא גם תצליח לשכנע את הבן זוג שהיא לא מושכת ולהוריד גם לו את החשק המיני. חשוב ללמוד לאהוב את הגוף שלך ולהיות שלמה איתו.

לימדי להינות ממיניות. אל תעשי הדברים רק כדי שבן הזוג יהנה. אתם צריכים לשרת אחד את השני.

השתדלי לא להגיד לו מפורשות מה לעשות במיטה אלא לרמוז ולתת לו תחושה שהוא גילה את זה לבד, קחי את היד שלו והראי לו מה לעשות.
עבדי על הגוף שלך. חזקי את שרירי רצפת האגן על ידי תרגילי קגל. את יכולה לחבק את הגבר שלך מבחוץ וגם לחבק אותו מבפנים. ככה גם תיהני יותר ותרגישי אותו חזק בתוכך ושניכם תחוו אורגזמה חזקה יותר. שלטי על הגוף שלך כמו שתרצי שהוא ישלוט על השפיכה שלו.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו