שלישיות או לא להיות

הפנטזיה לצרף עוד צלע (בדרך כלל מדובר באישה נוספת) למיטה שלכם היא אחת הפנטזיות הנפוצות ביותר בקרב נשים וגברים כאחד. נשים אוהבות לפנטז על מין עם אישה שמכירה את הגוף הנשי שלהן ויודעת בדיוק מה לעשות כדי שיהיה להן טוב וגברים אוהבים לדמיין צפייה בשתי נשים שמקיימות יחסים וגם לדמיין את עצמם מקיימים יחסים עם שתי נשים כחלק מהדחף האבולוציוני שלהם להפיץ את זרעם. עבור שני המינים טומנת פנטזיית הסקס בשלישיה בחובה גם הבטחה להנאה רבה יותר: עוד שותף או שותפה משמעותם עוד גירוי, עוד ידיים, עוד לשון, עוד אפשרויות לחדירה ומכאן – עוד שיאים.
אין ספק שכפנטזיה, יש לפנטזיית השלישיה ערך רב: פנטזיות חיוניות למיניות בריאה ומפותחת ותורמות מאוד לאורגזמה נשית. אולם אני מוכן לחשוף את השורה התחתונה כבר מעכשיו – מימושה של פנטזיית  מין בשלישיה היא ברוב המקרים מתכון לצרות.

הבעיה העיקרית היא קנאה. גם אם מערכת היחסים שלכם חזקה ויציבה, לראות את בן או בת הזוג שלכם עם פרטנר אחר זה לא קל. באופן טבעי אנחנו מתחילים להשוות ולבדוק – עם מי הוא היה יותר, עם מי הוא נהנה יותר, והאם בעצם הוא מעדיף אותה על פני? ואם הוא מעדיף אותה על פני, האם אני יכולה להיות בטוחה שהוא לא ירצה להמשיך את הקשר איתה מעבר לשלישיה שלנו? אולי נרקמה כאן התחלה של רומן?

וכאן אנו מגיעים לבעיה השנייה, שקשורה בקשר סיבה ותוצאה לראשונה: בטחון עצמי. גם אם מעולם לא סבלנו מבעיות בביטחון העצמי או בדימוי הגוף שלנו, כשאנחנו רואים את בן או בת הזוג שלנו נהנים עם פרטנר אחר, אנחנו באופן טבעי מתחילים לפקפק בעצמנו. האם אני מספק אותה כמוהו, האם הגוף שלי מספיק מושך אותו? על אחת כמה וכמה אם מישהו מבני הזוג לא לגמרי בטוח בעצמו, בגוף שלו או בתפקוד המיני שלו. ואם נודה על האמת, מי מעולם לא חווה רגע של ספק באחד מהתחומים הללו?

פגיעה בביטחון העצמי מובילה לקנאה ולהיפך, ונוצר כאן מעגל קסמים של עלבון וחשדנות שמרעיל את היחסים ומקשה על שיקומם.

בעיה שלישית עם מין בשלישייה שמאיימת על מי שבוחר להגשים את הפנטזיה היא התאהבות אמיתית בשותפ/ה שלכם, שעלולה להוביל להחלטה לפרק את מערכת היחסים הנוכחית.

לבסוף, בעיה רביעית היא העלאת סף הגירוי עד למצב שאחד מבני הזוג מצליח למצוא ריגוש מיני רק בהרפתקאות ופנטזיות שיהפכו למסוכנות יותר ויותר. כך, במקום להוות יציאה מרגשת מהשגרה, משחקים מהסוג הזה יהפכו לדרך היחידה שבה ניתן לקיים יחסים בשגרה. כיוון שצפוי שבן/בת הזוג השני לא יהיו נלהבים באותה מידה, הפער שייווצר בין בני הזוג יהיה עצום, וכמעט בלתי ניתן לגישור.

מצד שני, גם תסכול מפנטזיה לא מממומשת בוודאי שאינו תורם לאף אחד. מה אם כן אפשר לעשות כדי להתנסות בפנטזיה ולמזער את הסיכונים? אני מציע משחקים שונים שגובלים במימוש פנטזיית השלישיה, אבל בזוג. אפשר לקיים יחסים תוך כדי צפייה בפורנו, לקיים יחסים מול מראה, כאילו שיש מישהו שצופה בכם, לקיים יחסים במקומות חצי-פומביים בהם יש סיכוי מסוים שיתפסו אתכם, או לצלם את עצמכם בווידיאו ולצפות בסרטון מאוחר יותר או במהלך יחסי המין הבאים. אפשרות נוספת היא משחקי תפקידים שונים, למשל להיפגש בפאב כמו שני זרים, לפלרטט ולהמשיך משם למלון, או להיכנס לצ'טים מיניים ולשוחח עם בני זוג אחרים ביחד עם בני הזוג שלכם. אתם יכולים גם להשתתף במסיבות של חילופי זוגות כצופים בלבד, או לקיים יחסים רק זה עם זה, תוך שאתם בסביבה של בני זוג אחרים.

אם אתם מחפשים בעיקר את הריגוש הפיזי שמציע הסקס בשלישייה, הדרך הקלה ביותר להשיג אותו בזוג היא באמצעות הוספת צעצועי מין שונים, במיוחד כאלה שמיועדים לחדירה כפולה או לגירוי בו זמני של איברים שונים בגוף, לפי הפנטזיה שלכם.

מה שחשוב במיוחד הוא לשים לב שכל המשחקים והתוספות אינם באים על חשבון בני הזוג האמיתיים שלכם. בבסיסה של מערכת היחסים הזוגית שלכם אתם אמורים להתגרות זה מנוכחותו של זה ולהיות מסוגלים ליהנות ולהגיע לפורקן מספק כשאתם ביחד. אם זה לא המצב ואתם מרגישים שאתם נזקקים למימושיה השונים של אורגיה בשלישייה כדי להתגרות, אני מציע לפנות לטיפול.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו