הדרך לזוגיות בריאה יותר

ריכזנו עבורכם מידע וקישורים בתחומים קשורים בעקיפין ומשלימים, שעשויים לסייע לכם במסע אל זוגיות מוצלחת ומיניות נפלאה.

היכרויות

החלק הקשה ביותר בזוגיות הוא כנראה למצוא אחת כזו. גם היום בעידן האינטרנט, הפייסבוק ואתרי ההיכרויות, למצוא את האחד או האחת שלכם זו משימה לא פשוטה, ולפגוש אותו – עוד יותר. חשוב מאוד ליצור רושם ראשוני מוצלח – גם בעולם הוירטואלי וגם בעולם האמיתי. אחת הדרכים לעשות זאת היא להירשם לאתר היכרויות איכותי.

אימון זוגי

אימון זוגי מסייע לזוגות רבים, שאינם זקוקים לטיפול פסיכולוגי של ממש. אימון זוגי יכול לעזור לבני הזוג לפתור את מרבית הבעיות הנפוצות בזוגיות כמו תקשורת בעייתית, מחסור באינטימיות, חוסר עניין ביחסי מין, קושי בהבעת רגשות, ביקורתיות או שיפוטיות. האימון הזוגי אינו מחפש "אשמים", אלא מתמקד בניסיון להגיע לתוצאות שיסייעו בפתרון הבעיות בהווה. לכל זוג ניתן להתאים כלים אישיים שיקנו לבני הזוג מרחב בטוח לממש את עצמם, להציב לעצמם יעדים ולממש אותם זמן קצר יחסית.

אימון אישי, Coaching

בעיות רבות בדרך לזוגיות טובה נובעות מהדימוי העצמי הנמוך של אחד מבני הזוג או של שניהם. פעמים רבות אנו מתפשרים על בני זוג לא ראויים מכיוון שהדימוי העצמי שלנו גורם לנו להאמין שלא נוכל 

למצוא טובים מהם. גם בתוך הזוגיות אנו מוכנים להתפשר לא פעם ולוותר על מיניות טובה בגלל הדימוי העצמי הנמוך שלנו או של בן/בת הזוג, ודימוי הגוף בפרט. אימון אישי (Coaching) יכול לסייע לנו לטפח את המודעות העצמית של כל אחד מאיתנו, ולשפר את הדימוי העצמי. תחום האימון האישי התפתח מאוד בשנים האחרונות, וכיום קיימות שיטות רבות לאימון אישי, המאפשרות לכל מתאמן יכול למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורו לקראת התפתחות אישית והעצמה, ואת המאמן האישי הטוב ביותר עבורו.

סדנאות זוגיות ומיניות

לא עם כל בעיה צריך להתמודד לבד, או במסגרת הזוגית. מומחים ואנשי מקצוע רבים מציעים סדנאות במגוון נושאים שיכולות לסייע לכם בזוגיות שלכם ולשפר את המיניות שלכם. בסדנאות תוכלו ללמוד כיצד לטפח תקשורת זוגית בריאה ופתוחה, להכיר לעומק את מיניות הגבר והאישה, ואפילו ללמוד טכניקות מיניות חדשות.

פסיכותרפיה

מילת הקסם "פסיכותרפיה" כוללת למעשה מאות סוגים שונים של טיפול פסיכולוגי, המותאמים לבעיות שונות, להפרעות ולאופי המטופל. אם בחרתם להיעזר בפסיכותרפיה תוכלו לבחור בין טיפול פסיכואנליטי "קלאסי", לבין מבחר עצום של טיפולים מודרניים כגון היפנוזה, דמיון מודרך, טיפול באמצעות אומנות (כתיבה, ציור, פיסול, ריקוד, מוזיקה ועוד), טיפול בעזרת בעלי חיים, קבוצת תמיכה או קבוצה דינמית.

מתנות רומנטיות

גם אם אתם נמצאים בזוגיות כבר הרבה זמן, חשוב לשמר את הרומנטיקה עם בן/ת הזוג. לא חייבים ללכת תמיד על הרעיונות הרגילים של זר פרחים או בקבוק יין (למרות שגם הם תמיד עובדים), כי לכל זוג יכולים להיות פתרונות רומנטיים משלו – ארוחה במסעדה אהובה, צפייה בסרט ביחד, נסיעה לאתר בילוי משותף ועוד ועוד.

הכנות לחתונה

זוגות רבים מגלים כי ארגון החתונה מציב בפניהם אתגרים חדשים, שלא פעם מציפים אל פני השטח קשיים כאלה ואחרים בזוגיות. כדי להקל מעט על הלחץ שכל זוג מתמודד איתו לקראת החתונה, אפשר להיעזר במדריך החתונה האובייקטיבי של אתר רשימו, שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לארגון החתונה וייעוץ זוגי לזוגות הנישאים.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו