למדי להשתמש בשרירי האהבה

איך סקס עם אביזרי מין ישפר את הזוגיות שלכם

לרוב הנשים חשוב להתעמל ולהשתמש בקבוצות השרירים העיקריות בגופן. בשגרת האימון שלך, אל תשכחי קבוצת שרירים נסתרת, קטנה ומאוד חשובה שמסתתרת ברצפת האגן שלך, שרירי קגל. שרירי קגל כרוכים סביב הואגינה ופי הטבעת בצורת הספרה 8. אימון שרירי קגל יחזק את רצפת האגן שלך, שתפקידה לתמוך באיברים הממוקמים באגן, כולל שלפוחית השתן, החלחולת, הרחם והנרתיק. תרגול שרירי קגל גם ישפר את מצב הבריאות הכללית שלך, תמנע בעיות של בריחת שתן בהווה ובעתיד, וכמובן, כבונוס, תעניק לך אורגזמות חזקות ואינטנסיביות יותר. אז אחרי שיש מוטיבציה, בואי נלמד איך מחזקים את אותם שרירי פלא, ואיך בונים תוכנית אימוני יומית לחיזוק שרירי המין.

איך מתחילים?

קודם כל מחפשים.
וודאי שאת מתמקדת בשרירים הנכונים. שרירי קגל הם השרירים המשמשים לעצירת זרם השתן, ואת יכולה להשתמש במידע הזה כדי למצוא אותם. מעבר לפעמים שאת עושה את התרגיל הזה כששלפוחית השתן מלאה כדי לאתר את השרירים הנכונים, אינני ממליץ לך לתרגל עם שלפוחית מלאה. תרגולי קגל מתרחשים עם שלפוחית שתן ריקה. את יכולה גם להכניס אצבע לתוך הנרתיק, ולהדק את השרירים סביב האצבע. חשוב לוודא שאינך משתמשת בשרירים אחרים כדי לבצע את הפעולה, לא בשרירי הבטן התחתונה ולא בשרירי הירכיים או הישבן. כאשר מצאת את השרירים הנכונים, רוקני את שלפוחית השתן, מצאי מקום נוח לשכב או לשבת בו והתחילי בתרגול.

כווצי את שרירי קגל למשך 10 שניות והרפי למשך 10 שניות. חזרי על התרגיל חמש פעמים. מיד כשנוח לך ואחרי שתתרגלי לכווץ את השרירים הנכונים, התחילי לתרגל חיזוק המשלב את שרירי קגל ביחד עם שרירי הבטן התחתונה. כך "תהרגי שתי ציפורים במכה אחת" ותעבדי על שדרוג בריאותי, סקסי וגם אסתטי.
כווצי את שרירי קגל, ומייד נשפי אוויר החוצה תוך כדי שאת מושכת את הבטן התחתונה לכיוון הגב בעזרת שרירי הבטן.המשיכי לנשום ולנשוף תוך שאת מכווצת גם את שרירי הקגל וגם את שרירי הבטן. הרפי אחרי 10 שניות.

מעכשיו, התרגלי בכל פעם שאת עובדת על שרירי הבטן, לפני תחילת התרגיל, להפעיל גם את שרירי קגל, ושלבי זאת בכל סוג התעמלות שאת עושה, ובכל פעם. מעבר לתרגול רצפת האגן, זה יהפוך את העבודה על שרירי הבטן להרבה יותר אפקטיבית.

תרגול השרירים הקטנים והחשובים של רצפת האגן, יעזור לך לחזק ולהכין את גופך לעתיד וימנע גם דליפות שתן במצבים של התעטשות, צחוק ממושך או שיעול. מצב מביך שנשים רבות סובלות ממנו, במיוחד אחרי לידות ועם השנים.

תרגיל נוסף דומה הוא לכווץ את שרירי רצפת האגן למשך שנייה אחת ולהרפות לשנייה אחת. עשי סט של חמישה כיווצים כאלה ברצף מהיר. לאימון מלא, הקפידי לעשות את שני התרגילים האלה. הדרגתית, הגיעי לסדרות של עשרה תרגילים איטיים ואז סט של עשרה תרגילים מהירים, וחזרי על זה שלוש פעמים ביום. את מוזמנת לנסות להתעמל גם בשעה שאת מקיימת יחסי מין. נסי להתכווץ מסביב לאיבר המין של בן זוגך, וראי מה זה עושה לתחושות.

מתי רואים תוצאות?

נסי לשמור על רוטינה של אימון שרירי רצפת האגן באותה שעה כל יום, כך שהתרגול יהפוך לחלק קבוע בשגרת יומך. את צפויה להרגיש תוצאות בגופך כבר אחרי בין ארבעה לשישה חודשים, תלוי בקצב האימון שלך. חיזוק משמעותי של שרירי רצפת האגן יופיע אחרי כשלושה חודשים. אחד הדברים הנחמדים בתרגילי קגל הוא שאפשר לבצע אותם תמיד ובכל מקום, ואף אחד לא צריך לדעת מזה. את יכולה להתאמן במכונית, כשאת מול המחשב, ובוודאי בזמן פעילות גופנית. תרגלי את שרירי האהבה האלה ותראי כמה זה משפר את התחושות שלך ושל בן זוגך כשאתם עושים אהבה.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו