סקס בפעם הראשונה – הצד שלה

איך לגרום לבחורה לגמור

החשיפה לנושא המין ברשת, בכלי התקשורת ובשיחות בין חברים עלולה להפוך את נושא קיום היחסים לעניין של מה בכך. עבור נערות ובחורות רבות, מדובר דווקא ב"ביג דיל" של ממש! הן רוצות לעשות את זה נכון, עם הגבר הנכון, ולהיות בטוחות שהן "מאבדות" את בתוליהן בעת הנכונה. "בתולה" הינו מושג המתייחס לאישה שמעולם לא קיימה יחסי מין מלאים, שמעולם לא בוצעה חדירה לנרתיקה אשר למעשה קורעת את הקרום הרקמתי העדין שנמצא בפתחו ("קרום הבתולין").

בתקופות מוקדמות יותר של האנושות ובעיקר בחברות מסורתיות, דתיות ושמרניות, הפעם הראשונה בה היתה האישה מאבדת את בתוליה היתה לאחר נישואיה ולשם הבאת ילדים לעולם בלבד. גם היום ישנן תרבויות שונות אשר שומרות על המסורת הזו באדיקות, אולם ברוב האוכלוסיות בעולם, הפכו יחסי המין במאה השנים האחרונות כמקור להנאה ולחיזוק הקשר הזוגי.

השיפור היחסי במעמד האישה, כמו גם פיתוח אמצעי מניעה המאפשרים לה שליטה על תכנון הילודה, מסייעים בידה של האישה להנות מחופש מיני ושליטה על חייה האישיים והזוגיים. בנות ובני הדור הצעיר, אשר נחשפים כיום לתכנים הקשורים במין כבר בגיל מוקדם, מוצאים עצמם אל מול אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות ולא תמיד מוצאים את העת הנכונה להם, לקיום יחסי מין בפעם הראשונה. הדבר משמעותי ביותר בעיקר לאור העובדה שלחץ חברתי ואולי גם לחץ מצד הבן זוג, עושים את שלהם…

החשיפה לנושא המין ברשת, בכלי התקשורת ובשיחות בין חברים עלולה להפוך את נושא קיום היחסים לעניין של מה בכך. עבור נערות ובחורות רבות, מדובר דווקא ב"ביג דיל" של ממש! הן רוצות לעשות את זה נכון, עם הגבר הנכון, ולהיות בטוחות שהן "מאבדות" את בתוליהן בעת הנכונה. "בתולה" הינו מושג המתייחס לאישה שמעולם לא קיימה יחסי מין מלאים, שמעולם לא בוצעה חדירה לנרתיקה אשר למעשה קורעת את הקרום הרקמתי העדין שנמצא בפתחו ("קרום הבתולין").

ההגדרה ה"יבשה" הזו לא תקפה במקרים מגוונים בהם נעדר קרום הבתולין מסיבות כמו פעילות גופנית מאומצת מאוד, אוננות וכדומה, כך שלא בכל מקרה, איבוד בתולין מסמל כי הנערה קיימה יחסי מין.

הפעם הראשונה

הלחץ החברתי, אותו הזכרתי קודם, מקפל בתוכו גם את החשש שיש לנערה מפני תגובתו של בן הזוג שלה, במידה ותסרב. חשוב מאוד שתשקלי את מעשיך על מנת שלא תצטערי עליהם לאחר מכן, גם אם מדובר ב"מחיר" חברתי אותו את חושבת שתשלמי. האם תסכימי לקיים יחסי מין עם בן הזוג רק כדי לרצות אותו? האם עשית זאת מתוך לחץ שהופעל עלייך? או על מנת לשמח אותו על חשבונך?

יחסי מין בפעם הראשונה, גם אם לא יודעים מה להרגיש ומה לעשות, צריכים להיות מעשה אהבה שמונע מתוך רגשות של אמון ואהבה. בחני האם אלו הרגשות שאת חווה עכשיו. במידה וקיימת בך מידה קטנטנה של התלבטות או ספק, סביר שאינך מוכנה. מעשה האהבה הראשון בחייך עלול להיות מלווה ברגשות שליליים וחרטה וחבל.

ההחלטה האם לעשות זאת צריכה להגיע מתוך שיקול מחושב, מודע ומוכנות מלאה.
במידה והחלטת שאת "הולכת על זה" והעת והאדם הם נכונים, חשוב שלא תוותרי – לא לך ולא לבן הזוג שלך- על שימוש בקונדום, שיגן על שניכם לא רק מפני היריון לא רצוי, כי אם גם מפני מחלות מין שונות ומסוכנות.

אל תתפתי להימנע משימוש בקונדום. המגוון העצום של הקונדומים בשוק מציג סוגים שונים של חוזק ועובי, גודל, מידת סיכוך, צבע, ריח וטעם והודות לכך תוכלו אפילו להפוך את הרכישה הזו למשחק מקרב בין שניכם.

נכון, קונדום הוא אמצעי מניעה בו משתמש הגבר, אך האחריות במקרה של הריון או מחלה היא על שניכם ולכן חשוב שתהיי מעורבת ותתעקשי להשתמש בקונדום כאמצעי מניעה. אחרת, רצוי שתסרבי להצעה…

אמצעי מניעה

במידה ואת מעוניינת בספונטניות בחייך המיניים, מומלץ כי תשמרי חפיסת קונדומים אצלך לכל מקרה שלא יהיה, וכך, תוכלי להיות בטוחה שאת עושה את המעשה הטוב ביותר עבור עצמך מבלי להיות תלויה באף אחד.

כשהקשר מתייצב ומאריך, תוכלי להתאים לעצמך אמצעי מניעה אחר, כמו למשל גלולות או מדבקות הורמונאליות. ביקור אצל הגיניקולוגית שלך יהיה גם ככה נחוץ וחשוב בשלב זה, ולכן נצלי אותו גם להתאמת אמצעי מניעה.

איך ומה עושים?

אני בטוח וסבור כי ברורה לך העובדה שהמודלים אשר מוצגים בקולנוע או בסרטים הכחולים אינם מציאותיים. אל תתיחסי אליהם כאל מדריך לאיך צריכות להיות ה"סצינות" הפרטיות שלך. הפעם הראשונה ברוב המקרים תהיה בקצב התקדמות איטי יותר וחשוב מאוד שיהיה נוח עבורך. חשוב שתצליחי להראות לפרטנר שלך מה עושה לך טוב ומה את מעדיפה, וכמובן, מה בכלל לא עושה לך את זה. גם אם בן הזוג שלך קיים יחסי מין בעבר, לא תמיד מה שהיה נכון לבת הזוג הקודמת יהיה נכון עבורך ובכלל. בנוסף, לא בהכרח ברור יהיה שהוא יודע מה לעשות כדי להסב לך הנאה.

טיפ ממני, השקיעו זמן במשחק מקדים, חקרו את גופכם ואת גוף הפרטנר שלכם. התנשקו, לטפו אחד את השנייה, בצעו זה בזו עיסויים אירוטיים, השתמשו בלשון כדי לטעום זה את זו עד שתגיעו לאיזורים הארוגניים ולבסוף לאיברי המין, ואם זה מתאים לכם, נסו לחוות גם את המין האורלי. באופן כזה תוכלו לגלות איזה מגע נעים ומגרה אתכם יותר, ואיזה נעים ומגרה את בן הזוג. החקירה הההדדית הזו לא רק שתסייע לכם להנות מיחסי המין בסופו של דבר, אלא שהיא גם תסייע לך להשתחרר ולהעמיק את התקשורת בניך לבין בן זוגך ולהתקרב אף יותר.

ברמה הפיזיולוגית, אם נדבר "תכלס", משחק מקדים חשוב מאוד לשם יצירת גירוי שיעודד הפרשת חומרי סיכוך מהנרתיק שלך, ויגביר את ההנאה.

אורגזמה

אם לא חווית עדיין אורגזמה מימיך, חשוב שתדעי, האורגזמה, הגמירה, הינה חוויה שלא תוכלי לפספס. ברגע שהיא מתרחשת, תדעי שזו היא תחושה של התרוממות, פורקן והנאה צרופה. אם קיימת התבלבטות לגבי האם חווית אורגזמה או לא, יותר סביר שלא חווית. יתכן שהאורגזמה לא תהיה עצמתית כמו שחשבת שתהיה, אבל במידה והחויה שעברת עם בן הזוג הינה חיובית וטובה אזי צפויות לך עוד שפע התרגשויות והנאות איתו בין הסדינים.

במקרים רבים, אם כי לא בהכרח, אחרי הפעם הראשונה סביר שתרגישי אי נוחות באיבר המין, כאבים עמומים, תחושת "דופק" או צריבה קלה. יתכן ותחווי דימום קל בשל קריעה של קרום הבתולים. היי רגועה, אלו תופעות נפוצות.

זכרי, כמו בכל חוויה ראשונית, גם אם נהנית והיה לך טוב, לעיתים תהיה ההרגשה של אחרי המעשה מתובלת במעט חרטה. זה טבעי! עברת שלב משמעותי בחייך. בעוד כמה ימים תהיי מאחורי זה ותמשיכי הלאה.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו