טיפול זוגי לאחר בגידה

התמודדות עם פרידה והפסקה בזוגיות

אחד המצבים הטראומטיים ביותר בחיים הוא לגלות כי אתם נבגדים ע"י בן או בת הזוג שלכם. הכאב הוא כמעט בלתי נסבל. זו בפירוש אחת החוויות המטלטלות ומשנות חיים לכל אדם שחווה זאת.

כ 75% מכלל האנשים החיים בזוגיות יתמודדו לפחות פעם בחיים עם בגידת בן הזוג.

ככל שקשה לכם לראות את זה עכשיו, גילוי הבגידה וניצול המצוקה כדי לפנות לטיפול זוגי, יכולים להיות הדבר הכי טוב והכי נכון ומדויק שהזוגיות שלכם היתה צריכה כדי להבריא ולהיפטר מהחוליים שהביאו למשבר הבגידה.

הקליניקה שלנו מתמחה בטיפול זוגי ומיני לזוגות שחווים משבר שלאחר גילוי הבגידה, ושוקלים להישאר ביחד. מאחר והביטוי לאובדן האמון ולשקר בא לידי ביטוי בבגידה בעלת אופי מיני, הרי שנכון יהיה לשקם את החיים המשותפים תוך מתן התייחסות גם לשיקום חיי המין של הזוג, על מה שהיה טוב ורע בהם לפני גילוי הבגידה. טיפול זוגי אצל סקסולוגים שהם גם יועצים זוגיים, זו המומחיות בשיטת ד"ר דניאל דריי.

לצאת ממשבר האמון בזוגיות

במהלך הטיפול הזוגי אנחנו מבינים את סיפור הבגידה וגילוייה מהצד הנפגע. לצד הנפגע יש צורך מאוד חזק להתמודד דרך ביטוי הרגשות שלו, צורך להבין ולהעמיק בחוויה שוב ושוב.  בשלב הבא נשמע את סיפור הבגידה מהצד הפוגע. ואז מבינים את הרקע ואת מהות הקשר הזוגי והמיני בין בני הזוג בתקופה הקודמת לגילוי הבגידה , ומתקנים. משקמים את האמון ונותנים כלים רגשיים, התנהגותיים ומיניים  לזוג כדי להתחיל מחדש ויותר טוב.
במהלך הטיפול אנחנו נפגשים עם שני בני הזוג ביחד וגם עם כל אחד בנפרד כדי להבין את הצרכים של כל אחד בצורה מלאה ובדיסקרטיות.
שיטת ד"ר דניאל דריי משקמת את הזוגיות לאחר גילוי מעשה הבגידה הרומנטי והמיני,  שיצר משבר אמון בזוגיות.
נתינת אמון היא צורך בסיסי במבנה הנפשי של בני האדם. הברית בין בני הזוג מקורה באמון שמעניק משמעות ובטחון בקשר.

90% מהזוגות שפונים לטיפול זוגי אחרי בגידה, נשארים ביחד ומגדירים עצמם יותר מאושרים ביחד ויותר מסופקים מינית אחד עם השני מאשר היו בתקופה לפני גילוי הבגידה.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו