מדריך לאהבה יומיומית

אל תשכח את הדברים הבסיסיים. יום הולדת, יום נישואין, חג האהבה וכל אפשרות להזכיר שאנחנו אוהבים אחד את השני. קנה פרח בדרך חזרה הביתה או שוקולד, הראה שאכפת לך, שחשבת עליה.

קום בבוקר, תסתכל עליה, תפרגן לה. היא עוד ישנה? תשאיר פתק. היא כבר ערה? תחמיא לה, שים לב מה היא לובשת, תגיד מילה על האיפור. אל תגיד דברים שליליים אפילו אם הם נכונים – את זה היא יודעת. אפילו אם נתת לה את אותה מחמאה לפני יומיים, תן את התחושה תמיד כאילו לא אמרת את זה מזמן. לך לעבודה, אבל אל תשכח להתקשר. פעמיים ביום, קח את הטלפון הסלולארי איתך כשאתה הולך לשירותים אם אין לך זמן, ותתקשר, זה חשוב. אל תדבר על הילדים, על הבית. אל תגיד שום דבר פרקטי. תגיד לה שאתה אוהב אותה, שאתה חושב עליה.

תפנה שעתיים בצהרים, תקבע פגישה כמו שני מאהבים. רק כוס קפה, באופן לא מתוכנן, פעם בשבוע. גברים לא אוהבים הפתעות ונשים מתות עליהן. מתי בפעם האחרונה נישקת את האישה שלך נשיקה צרפתית?

צלצל בדלת כשאתה חוזר הביתה, אל תפתח אותה לבד. היא תבוא לפתוח. תן לה נשיקה.

דבר אחרון, חוק הרדאר. אם אתה נכנס לחדר והיא עסוקה, תתייחס אליה פיזית. חבק, תן נשיקה, ורק אז תמשיך בעניינך. רומנטיקה זה הפור פליי האמיתי, לא הדגדגן ולא שום דבר אחר.
תתחיל את הפור פליי לפני המיטה. להיות מאהב טוב זה לדעת לגעת גם מול הטלוויזיה וגם בסלון, גם בלי כוונה מינית. צריך ללמוד לתת וללטף בלי לחתור לכיוון המיטה.

הרבה מאוד נשים מאבדות חשק כי הגברים שאיתן לא יודעים לעשות את זה, וכל מגע שלהם מנסה להוביל למיטה. זה מייצר אצל הנשים תחושה שיש מהן כל הזמן ציפיה להיות מושכות, רזות, ומגולחות רגליים.
זה מלחיץ, זה מאיים, וזה גורם ליחסי המין, כשכבר מגיעים אליהם, להיות דלים ברגש ושבלוניים.

יש יחסי מין שיגרמו לפנטזיה להיות יותר עשירה. במסעדה, ברחוב, בחוף הים בסלון ולא רק במיטה.
במצבים האלו לא נעשה אהבה ארוכה אבל הכול מסביב יהיה מדליק.
זה יעזור לנו לפנטז כשנגיע למיטה.
אל תעשו אהבה מאוחר כשאין כוח. תתחילו מוקדם ואחר כך אפשר לעשות דברים אחרים.

חשוב לשנות גישה. אם אתה לא לוקח את היחסי מין כמובן מאליו, כאיזה חובה שיש לבצע בכל פעם כשנשכבים במאוזן במיטה, אתה לא מלחיץ את הזוגיות שלכם.

אם אתה נותן לה ליזום ואפילו מדי פעם אומר לה: היום בואי רק נתחבק, זה גם יעשה את העבודה – היא תרגיש חופשיה, ולחשק שלה יהיה מקום ומרחב להתעורר. כנראה שיום אחר כך היא תתחיל איתך ביוזמתה מתחת לשולחן במסעדה.

ועכשיו בוא וניכנס למיטה

אל תשכח: גבר יכול להיות מגורה תוך 2-3 דקות תלוי בגיל. אישה, כדי להתגרות צריכה אווירה. צריכה להתנתק באופן אירוטי בזמן ובראש. תן לה את הזמן.
פור פליי רצוי שיכלול מין אוראלי. החלק הכי נעים לאישה הוא מין אוראלי.
תכיר את הגוף שלה. תלמד אותו. תן לזה זמן. אל תיתן לה תחושה שאתה עושה לה טובה שמה אלא שאתה נהנה ואוהב את הטעם ואת הריח. מין אוראלי יכול להתבצע לפני החדירה, אחרי, בזמן הפסקה ובסוף. החשיבות היא לתת תחושה לאישה שהכול מותר ושום דבר לא מלוכלך ולא מגעיל והכול אפשרי.
תן לה את התחושה שהיא הכי יפה בעיניך מכולן.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו