גלי קול – טיפול חדשני ופורץ דרך לבעיות זקפה ואין אונות

טיפול בגלי קול- חוזרים לתפקוד מיני מלא

אין אונות היא תופעה שכיחה שמאפיינת קרוב למחצית מהגברים מעל גיל 40 בישראל. מעבר לתסכול, המבוכה וחוסר הבטחון, חשוב להבין את הרקע לתופעה כדי לטפל בה. עוד יותר חשוב להבין שיש שיטות טיפול חדשניות ובלתי פולשניות, ובעיקר אפקטיביות.

אין אונות- טיפול חדשני ויעיל בגלי קול

אין אונות (אימפוטנציה), היא מצב של תפקוד מיני לקוי. המצב מאופיין בחוסר יכולת להגיע לזקפת איבר המין הזכרי, או, חוסר היכולת לשמור על הזקפה, ולקיים מגע מיני ממושך.

גורמים לאין אונות יכולים להיות פיזיולוגיים, נפשיים, או הורמונליים:

פיזיולוגיים: בעת גירוי מיני משגר המוח אותות לעצבים בפין. אותם העצבים פועלים כדי להגביר את זרימת הדם לפין, מה שגורם להתרחבות והתקשות שלו. ברגע שקיימות בעיות בזרימת הדם, כלי הדם, או מערכת העצבים, יכולות בעיות אלו להשפיע על התהליך ולגרום לאין אונות.

גורמים פיזיולוגיים שכיחים לאין אונות הם: סוכרת, משקל גוף גבוה, חוסר איזון מטאבולי, בעיות בכלי הדם ועוד.

נפשיים: במצבי מתח, דכאון וחרדה עלול להפגע החשק המיני ולגרום למצבי אין אונות.

הורמונליים: אם קיימת רמת הורמון גברי (טסטוסטרון) נמוכה בגוף, עלולה להגרם בעיה בזקפה.

סיבות נוספות לאין אונות נובעות מהרגלים ואורח חיים אינטנסיבי ולחוץ, עישון, צריכה מרובה של אלכוהול (גורמת לחוסר איזון הורמונלי ופגיעה בכבד ובמערכת העצבים),מחסור בשינה, עודף משקל, ומחסור בפעילות גופנית.

הרפואה המערבית, הקונבנציונלית, מציעה מגוון טיפולים רחב לבעיות זקפה, החל מתרופות ייעודיות שמטרתן לגרום לזקפה שתמשך למספר שעות וכלה בניתוחים שונים והתקנת שתל קשיח, או מתנפח, באיבר המין הזכרי.

בעוד שהרפואה המערבית מתרכזת בסימפטום, שהוא חוסר היכולת להגיע לזקפה, ומציאת פתרונות שיאפשרו את הזקפה, שיטת הטיפול בגלי קול מתמקדת במקור הבעיה, כדי לטפל בה ולמצוא פתרון ארוך טווח ולא זמני. כלומר, מתמקדים בגורם לבעיה ומטפלים בו.

שיטת Duramen – הדור הבא של הטיפולים

הטיפול מתבצע באמצעות גלי קול ומטרתו לפתור את הבעיה ולמנוע הישנות שלה. מאחר ורוב בעיות הזקפה נגרמות עקב חוסר איזון מטאבולי, הטיפול נועד לשקם את חסר איזון זה, ללא תרופות או טיפולים פולשניים, שאולי מטפלים בבעיה נקודתית, אולם לא אינטגרטיבית.

הטיפול בגלי קול הוא השיטה היחידה שהיא אינטגרטיבית, כלומר משלבת המלצות לאיזון ושיפור מטאבולי והחזרת כלי הדם לתפקוד תקין, יחד עם טיפול נקודתי שמסייע להגיע לזקפה.

איך זה עובד? בטיפול נעשה שימוש באמצעות גלי קול בעוצמה נמוכה. מחקרים מצאו שלגלי קול יש תכונות אנטי דלקתיות וכיום נעשה בהם שימוש במספר תחומים רפואיים, למשל אורתופדיה, אולם בעוצמה גבוהה. עם הזמן זיהתה חברה ישראלית את הפוטנציאל הטמון באותם גלי קול, ואת היכולת שלהם לטפל ביעילות בבעיות בכלי הדם ופיתחה את השיטה לטיפול באין אונות.

טכנולוגיית גלי קול (מוכרת גם כגלי הלם) בעוצמה נמוכה, מעוררת בגוף תגובה טבעית שמסייעת לייצר כלי דם חדשים. באופן זה המטופל יכול להגיע לזקפה, או לשפר את התפקוד המיני שלו.

יתרונות השיטה

מעבר לעובדה ששיטה זו מטפלת בבעיה ובכל האספקטים שלה, ולא רק בתוצאה (הסימפטום) שהיא אין אונות, מדובר בשיטה שאינה כואבת, אינה פולשנית ולא צריך להיערך אליה מראש בכל דרך שהיא.

בעוד שכדורים ותרופות שמציע השוק לטיפול זמני בבעיות זקפה, דבר שמצריך היערכות מוקדמת וכרוך בחוסר ספונטניות, הטיפול באמצעות גלי קול מחזיר את המטופל לתפקוד מלא ללא תכנונים מוקדמים ומשיב לו את הבטחון, את יכולת התפקוד המיני בכל זמן נתון וללא תלות בתרופה כזו או אחרת.

מטפלים במקור הבעיה ולא רק בסימפטום

הטיפול באמצעות גלי קול הוא חדשני ומבוסס על טכנולוגיה שמוכרת בעולם הרפואה, אולם חדשנית בשימושים שלה בבעיות אין אונות וקשיים בתפקוד מיני לקוי.

היא מתאימה בעיקר לבעלי רקע של בעיות שמקורן בכלי הדם, למשל בעיות מטבוליות כמו סוכרת, לחץ דם גבוה, עודף משקל וכדומה, אולם יכולה להתאים גם לכל מי שמבקש לשפר את תפקודו המיני. הטיפול משחרר את התלות בתרופות, משחות, משאבות או ניתוחים, וללא כל תופעות לוואי שמאפיינות את מרבית הטיפולים האחרים.

התהליך מתבצע לאחר הערכה רפואית, שעוזרת לאבחן במדויק את הסיבה לאין אונות של המטופל. בהתאם לממצאים ולאחר בדיקת התאמת המטופל לטיפול, תינתן תוכנית לסדרת טיפולים שיתקיימו במרפאה נעימה ובדיסקרטיות מוחלטת.

לרוב מספיקים כששה מפגשים של כעשרים דקות כל אחד, להשגת התוצאות הרצויות. הטיפול אינו דורש אשפוז, אינו פולשני ולא מצריך טיפול תרופתי כואב ואינו דורש הרדמה או אלחוש. את התוצאות צפוי המטופל לראות, או לחוש, כששה שבועות לאחר תום סדרת הטיפולים.

היתרון המשמעותי בטיפול זה הוא השינויים שמתחוללים אצל המטופלים, שחווים חזרה לחיי מין פעילים וספונטניים, ללא תלות בעזרים שונים.

חשוב לזכור: כדי לשמור על תוצאות הטיפול, ולאחר שאובחן מקור הבעיה, מומלץ לסגל אורח חיים בריא, לטפל בחוסר האיזון המטאבולי ולהקטין כל סיכוי לפתח סוכרת, לחץ דם גבוה, בעיות לב וכלי דם ובעיות פיזיולוגיות אחרות שעלולות להתפתח ולגרום לאין אונות לחזור על עצמה. סיגול אורח חיים בריא הוא בעצם הטיפול המונע, כדי לשמר את התוצאות הטובות של הטיפול באמצעות גלי קול. גם אם קיימת כבר בעיה בכלי הדם עקב סוכרת או סיבות אחרות, סיגול הרגלי חיים בריאים ופעילים, יאזנו את הרמה המטאבולית ויביאו לתוצאות טובות בבעיית האין אונות.

מומלץ לשלב את הטיפול עם טיפול פונקציונלי, למשל במרכז BIOWAY לרפואה תפקודית ובריאות מטבולית, שם, לאחר הערכה תפקודית מקיפה, תוכלו לקבל טיפול שמתמקד בשורש הבעיה, למשל תוכנית לאיזון מטבולי וייצוב רמות הסוכר והשומן בדם, או, תוכנית שמתבססת על טיפול רגשי ונפשי, במידה והמקור לבעיה הוא נפשי ולא פיזיולוגי.

לקבלת מידע מקיף, פגישת יעוץ לא מחייבת ובחינם, ורישום לתוכנית הטיפול, בדיסקרטיות מלאה, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם לחזור לתפקוד מיני פעיל ומספק.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו