המדריך המלא עם כל השיטות לאיך להגדיל את הפין

איך להגדיל את איבר המין

אחת השאלות שאני נשאל לעיתים קרובות בראיונות וגם מצד מטופלים ומטופלות היא שאלת הגודל של איבר המין הגברי ואיך להגדיל אותו, עד כמה יש ממש בסיסמה "הגודל לא קובע" ומה אפשר לעשות במקרה שהגודל אולי לא קובע אבל גם לא בדיוק קולע. 

ראשית, כדאי להגדיר מה הוא בעצם גודל האיבר. כשאנחנו מדברים על גודל איבר המין אנחנו מתייחסים לשני פרמטרים נפרדים – אורך ועובי (היקף). נתון נוסף הוא שקולטני התחושה של האישה נמצאים כ-5 עד 7 ס"מ בתוך הנרתיק, כלומר כל איבר בגודל של כ-8 ס"מ ומעלה מספיק כדי לגרום הנאה. איבר עבה יותר עשוי לגרום יותר הנאה כתוצאה מהחיכוך הרב יותר עם דפנות הנרתיק הרגישות. 

את איבר המין מודדים בזקפה מלאה. הסיבה שאנו מודדים את גודל האיבר בזקפה היא שיש איברי מין אשר מתארכים ומתעבים משמעותית בזמן זקפה ויש כאלה שלא מתארכים אלא רק מזדקרים. לכן גודל איבר המין ברפיון לא בהכרח מעיד על הגודל שאליו צפוי להגיע אותו איבר בזקפה. אמנם גברים ונשים כאחד מייחסים חשיבות גם לגודל האיבר ברפיון, אולם זוהי משמעות שקשורה לדימוי גוף, לגבריות ולתדמית כללית. מבחינת התפקוד המיני וההנאה שאפשר להגיע אליה באמצעות איבר המין, משמעותי לנו לדעת מה גודל איבר המין בזקפה מלאה. 

בתחום זה חלו כמה התפתחויות בשנים האחרונות, אשר השפיעו גם על הגישה לבעיה. עד לא מזמן נחלק נושא גודל האיבר לשתי קטגוריות נפרדות: פין הקטן מ-8 ס"מ בזקפה ("מיקרו-פין"), כלומר כזה שמבחינה קלינית אינו מספיק כדי לספק אישה, ופין "נורמלי" הגדול מ-8 ס"מ.

לגברים בעלי מיקרו-פין הומלץ על טיפולים שונים בעוד שלגברים בעלי פין תקין, גם אם קטן מהממוצע הומלץ בעיקר על חיזוק דימוי גוף, פיתוח מיומנויות מיניות ועבודה על בטחון עצמי.


קראו: האם ניתוח הוא הדרך היחידה להגדלת איבר המין?


איך להגדיל את הפין שיטות טבעיות מול טיפול רפואי

כיום, עם התפתחות הרפואה בכלל והרפואה האסתטית בפרט, היטשטשו הגבולות בין שני המצבים וקיימות אפשרויות טיפוליות המיועדות לכל מי שמעוניין בהן.  

לפניכם אם כך, סקירה של השיטות השונות להגדלת איבר המין הגברי, עם יתרונותיהן וחסרונותיהן. 

ניתוח להגדלת הפין

האפשרות המוכרת ביותר להגדלת איבר המין היא ניתוח. במהלכו מנתקים חלק מהרצועות אשר מחברות את הפין אל עצם החיק (פוביס) ובכך למעשה גורמים לו לבלוט יותר מהגוף. ההתוויה הרפואית לביצוע ניתוח זה היא אך ורק למי שמוגדר כסובל ממיקרו פין, כלומר שאורך הפין שלו קטן מ-8 ס"מ בזקפה.

מכיוון שניתוח הגדלת אורך הפין מיועד רק למי שסובל מבעיה קלינית אובייקטיבית הקרויה “מיקרו פין”, כלומר איבר מין קטן מ-8 ס”מ בזקפה, הרוב המוחלט של הגברים שמחפשים איך להגדיל את הפין לא נכללים בקטגוריה זו, והוא אינו רלוונטי עבורם.

יתרונות – הפין מתארך בכ-2-3 ס"מ בזמן רפיון.

חסרונות – ניתוח מסובך מאד, בהרדמה מלאה המצריך גם תקופת החלמה. לאחר הניתוח יכולות להופיע תופעות לוואי לא נעימות כדוגמת זיהום פוסט ניתוחי, הצטלקויות, פגיעה ביציבות הפין בזמן זקפה ובחוזק הזקפה, פגיעה במראה הפין (עקמומיות). כמו כן, אין השפעה של הטיפול על עובי הפין אלא רק על האורך.

שימוש במשאבת פין

משאבת פין היא גליל המולבש על הפין ויוצר מסביבו ואקום חלקי, כך שהפין מתמלא בדם ומתנפח, כמו בזמן זקפה. במקור, מיועדות משאבות פין לטיפול זמני באין-אונות אולם טיפול ארוך-טווח במשאבה (3 פעמים בשבוע במשך כחצי שנה, לפי מחקרים מסוימים) עשוי להביא לשיפור מועט בגודל האיבר. 

יתרונות – טיפול לא פולשני, עצמי וביתי, ללא כאב.

חסרונות – לחץ גבוה מדי עלול לפגוע בכלי הדם שבפין. יש צורך בטיפול ממושך מאוד, הן בכל טיפול והן מבחינת התקופה על מנת להגיע לתוצאה. גודל איבר המין אינו משתנה באופן דרסטי. 

הגדלת הפין בעזרת מתיחה 

הרעיון מאחורי השיטה הוא משיכה ממושכת של עטרת הפין, באמצעות מכשירים מכניים או באמצעות קשירות משקולות לאיבר המין במטרה להביא למתיחת הרקמות וכך להארכתו של הפין. בעוד שמשקולות מאולתרות אינן מומלצות ואף מסוכנות, שימוש במכשירים רפואיים שונים נחקר בעולם בהקשר של מחלת פיירוני הגורמת לעקמת הפין. כחלק מיישורו של הפין נצפתה גם תופעת לוואי של הארכתו. 

יתרונות – טיפול עצמי לא פולשני, הארכה מסוימת של הפין.

חסרונות –קיים סיכון גבוה מאוד לפגיעה ברקמות הפין ובעצבים שבו, עד לגרימת אין-אונות בלתי-הפיכה, שכן קשה מאוד לחשב את מידת הכוח שיש להפעיל על הפין כדי להביא למתיחה מחד גיסא ולהימנע מנזק מאידך גיסא. אין השפעה על עובי הפין.

תרופות ותוספי מזון להגדלת הפין

אני מציין שיטות אלו מכיוון שהן קיימות בשוק, שלא לומר מציפות אותו. עם זאת עלי להבהיר כי בכל שנותי כרופא לא נתקלתי עדיין בכדור, משחה או אבקה אשר מגדילים את איבר המין. חלק מהמוצרים מכילים רכיבים שאינם מזיקים וחלקם מכילים מרכיבים בלתי ידועים שלא נבדקו כלל. כרופא, אינני ממליץ לאיש להשתמש בתכשירים מסוג זה. 

יתרונות – לא נבדקו או הוכחו.

חסרונות – מרכיבים לא ידועים שעלולים לגרום לתופעות לוואי או לסיכונים אחרים. 

הזרקת שומן עצמית

ניתן לבצע עיבוי של איבר המין באמצעות הזרקת שומן עצמית בהיקף הפין. השומן נלקח ממקומות שונים בגופו של המטופל עצמו, עובר עיבוד וטיפול ואז מוזרק לאיבר ומגדיל את עוביו. 

יתרונות – הגדלת עובי הפין. כיוון שהשומן מגיע מגופו של המטופל עצמו, יש פחות חשש לתגובה של הגוף לחומר המוזרק כדוגמת דלקות ונפיחויות.

חסרונות – יש צורך בשתי פרוצדורות בהרדמה: שאיבת השומן, הכרוכה בכאב מסוים ואז הזרקתו. השומן נספג בגוף לאחר תקופה קצרה ועלול להותיר בעור הפין צלקות או גבשושיות. 

הזרקת חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומר אשר קיים באופן טבעי בגוף ומשמש לטיפולים אסתטיים נפוצים כגון הפחתת קמטי הבעיה בפנים. החומר מוזרק לפין תחת הרדמה מקומית ומפוזר באופן שווה לכל אורכו. ההזרקה משפיעה בעיקר על עובי (היקף) איבר המין אולם כתוצאה ממשקלו החדש של האיבר והשיפור בזרימת הדם אליו קיימת גם תוספת מסוימת (כ-2-3 ס"מ) לאורך, בעיקר ברפיון. 

יתרונות – הגדלה משמעותית של היקף הפין. טיפול מהיר, קל ופשוט, ללא ניתוח, אשפוז או תקופת החלמה. תוצאה מיידית במראה טבעי. שליטה של המטופל והרופא על עובי האיבר המתקבל, אפשר להזריק יותר או פחות בהתאם לצורך. אפשר לחזור על הטיפולים שוב ושוב עד להשגת התוצאה הרצויה. חומר בטוח באישור משרד הבריאות.

חסרונות – החומר הטבעי מתפרק ונספג בגוף לאחר כשנתיים. האיבר נותר מעט גדול יותר אולם אם רוצים לשמר את ממדיו שלאחר ההזרקה יש צורך לחזור על הטיפול. יש צורך בהרדמה מקומית ובהגעה לקליניקה.

כסקסולוג, אני מאמין בלב שלם שהגודל משמעותי פחות מהמיומנות. גבר יכול להיות מצויד באיבר מין ענק ובכל זאת לא להיות מאהב מוצלח. עם זאת, כרופא, אני עומד נפעם מול האפשרות לפתור, בטיפול אחד קצר, בעיות אשר מקשות על חייהם של גברים רבים. שום טיפול להגדלת הפין לא יהפוך גבר למאהב טוב יותר, אולם עם שיפור הביטחון העצמי ודימוי הגוף, אפשר בהחלט גם לצבור חוויות מיניות וללמוד להשתפר עוד בתחום זה.

צפו בסרטון של ד"ר דניאל דריי מסביר איך להגדיל את איבר המין:

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו