תנוחות שנשים אוהבות

נשים אוהבות יחסי מין באותה מידה כמו גברים, ובמיוחד כשהם מתבצעים באחת או יותר מהתנוחות החביבות עליהן. כמובן לא כל אישה תאהב כל תנוחה, אך גם הניסיון לגלות מה בת הזוג שלך אוהבת יכול להיות מהנה ביותר לשניכם.

הייתי רוצה להפריך מיתוס – נשים אוהבות סקס ואוהבות חדירה. למעשה יש נשים שחושבות על סקס באותה מידה, אם לא יותר מבני זוגן הגברים. בפנטזיות הנפוצות ביותר בקרב נשים מככבות אחת או יותר מחמש התנוחות המועדפות על נשים. ומדוע הן התנוחות המועדפות? לכך יש כמה סיבות, אך העיקרית שבהן היא שבתנוחות אלו נשמר איזון מושלם בין מידת הקושי למידת ההנאה. במילים אחרות, התנוחות הללו מספקות הנאה מקסימלית במינימום מאמץ. זה לא שנשים לא יכולות ליהנות משלל התנוחות האקרובטיות מדי פעם, אבל בסופו של דבר, חלק מהתנוחות באופן קבוע מגרות אותן יותר מאחרות. הנה הסודות:

רכיבה עם שיפורים:
רוב הנשים אוהבות להיות למעלה. מבחינה פיזיולוגית, זווית החדירה בתנוחה זו מאפשרת גירוי טוב יותר של הדגדגן ושל אזור הג'י, הן באמצעות התחככות בגופך והן בעזרת האצבעות (של כל אחד מכם). מבחינה פסיכולוגית, התנוחה מביאה לתחושת שליטה מלהיבה. הגרסה המוכרת ביותר של תנוחת הרכיבה היא זו שבה אתה שוכב על הגב ובת הזוג יושבת מעליך בפישוק. חשוב לא לשכוח לתמוך בה באזור המותניים כדי לתרום ליציבות. עם זאת, יש נשים שמרגישות חשופות מדי בתנוחה זו או לחילופין, רגליהן קצרות מדי כדי להקיף את כל גופך ועדיין לאפשר להן לנוע בנוחות. במצב כזה עברו לספה. אתה מתיישב בנוחות והיא מתיישבת עליך. בת הזוג יכולה להיתמך בגב הספה ואפילו לשחרר יד אחת כדי לגרות את הדגדגן שלה. עד כמה שזה מפתה עבורך פשוט להישען אחורה וליהנות מהנוף, אל תשכח שגם לך יש תפקיד: לא במקרה השדיים והפטמות שלה נמצאים בהישג יד ולשון…

על הגובה:
כמו שמשתמע מהכותרת, בת הזוג יושבת בפישוק רחב על משטח מוגבה שמביא את איבר המין שלה לקו ישיר עם המפשעה שלך, מה שמאפשר לך לבצע חדירה עמוקה במיוחד באפס מאמץ מצידך תוך כדי גירוי של נקודת הג'י. להגדלת הפישוק והגברת ההנאה אפשר לכרוך את רגליה מסביב למותניים שלך. היכן מיישמים? על השיש במטבח, שפת הכיור באמבטיה, מכונת הכביסה, הפסנתר, מכסה המנוע…
יש גברים שמגיעים לשיא במהירות כתוצאה מהחדירה העמוקה בתנוחה זו. אל תחשוש לעצור לרגע כדי לקחת נשימה ולהשתלט על עצמך. בזמן הזה, השתמש באצבעות כדי לגרות את הדגדגן שלה.

מוכר אין פירושו משעמם:
בוודאי לא תופתע שהתנוחה המיסיונרית ה"רגילה" מופיעה ברשימה. עם זאת, התנוחה המיסיונרית אין משמעותה בהכרח סקס משעמם וצפוי מראש. אין גבול לאפשרויות הטמונות בתנוחה זו והיא אינה מחייבת גמישות של נערת גומי או יכולות פיזיות של ספורטאי. מהיותך למעלה השליטה בידך, אז תפוס פיקוד: השכב אותה על המיטה, פשק את רגליה באמצעות הברכיים שלך, רתק את הידיים מעל הראש והסתער. רוב הנשים אוהבות הפגנת שליטה בחדר המיטות ותנוחה זו מאפשרת לך לקחת את השליטה בכל דרגה שמתאימה לך ולבת הזוג. לשדרוג התנוחה המוכרת אפשר לשלב אביזרים כגון כיסוי עיניים, אזיקים, ועוד, כיד הדמיון הטובה.

כפיות ולא רק לתה:
תנוחת הכפיות אהובה מאוד על נשים כיוון שהן נהנות ממגע גוף מלא, מתחושת הביטחון שמשרה החיבוק ומהחדירה מאחור. בנוסף, זאת פשוט תנוחה נוחה מאוד שאינה דורשת כל מאמץ מצד האישה ועם זאת חושפת את שדיה ואת הדגדגן שלה לגירוי נוסף מצדך. אז החלק מאחוריה ומקם את הישבן שלה מול המפשעה שלך. הרם את רגלה מעל לירך שלך ומשוך אותה מעט לאחור. התנוחה נוחה מאוד לאישה ועם זאת חשופה ואירוטית. כמובן שגירוי הדגדגן פשוט מתבקש בתנוחה זו. נצל את קרבת הראשים שלכם ולחש באוזנה בדיוק מה שאתה רוצה לעשות לה ואיך. אתה יכול להבטיח לה שבקרוב מאוד היא עומדת לצעוק את השם שלך. בוודאות.

דוגי, וכל מילה נוספת מיותרת:
אם התנוחה המיסיונרית צפוי היה שתיכלל ברשימה הזו, גברים רבים מופתעים לשמוע שתנוחת הדוגי חביבה על נשים לא פחות משהיא חביבה על גברים. עם זאת, יש לסייג, אין הכוונה לתנוחה כפי שהיא מוצגת בסרטים פורנוגרפיים. כאן אנחנו שואפים למשהו אינטימי ומהנה הרבה יותר. נשים אמנם נהנות מתנוחת הכריעה על ארבע והחדירה מאחור, אך בת הזוג שלך תהנה אף יותר אם גם אתה תישען קדימה ותשלח יד פנויה להחליק בין ירכיה ולגרות את הדגדגן שלה. שים לב שהכתפיים שלה נמצאות בדיוק במקום המתאים לנשיקה או נשיכה עדינה. בנוסף, תוכל למשוך אותה אחורה לתנוחת כריעה זקופה ולהמשיך בחדירה כך. הבעיה הגדולה בתנוחת הדוגי היא השם הרע שיצא לה כמשפילה נשים ומציגה אותן כאובייקט מיני ותו לא. אם תתייחס לבת הזוג בכבוד וברגישות תוכלו שניכם ליהנות מהתנוחה הנפלאה הזאת.

טיפ זה הוא חלק מהשיעור השני בסדרת הטיפים לשיפור המיניות והזוגיות. אם עדיין לא נרשמת, הצטרף עכשיו לרשימת התפוצה וקבל אל תיבת המייל שלך את הסדנה המלאה. שיעורי הסדנה יישלחו אליך אחת לחודש, חינם ובדיסקרטיות מלאה.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו