12 רעיונות לשיפור המיניות

נקודת הג'י של האישה

מיניות היא לא משהו שמשאירים ליד המקרה. כדי שלא תמצאי את עצמך נגררת בעל כורחך לשגרה של חוסר מיניות, הנה כמה רעיונות מעניינים לך ולבן זוגך, שיכולים תמיד להדליק מחדש את התשוקה ביניכם.

  1. עיסוי: קבלת עיסוי היא דרך נפלאה לחמם את הגוף והנפש. פנו את הזמן כדי לגעת אחד בשני, ובדרכים חדשות. חפשו באינטרנט קטעי עיסוי מעניינים ונסו לשחזר אותם. אל תשכחו את שמן העיסוי. לכמה סוגי שמנים מייחסים תכונות מעוררות מבחינה חושנית ומינית: ילנג-ילנג, פצ'ולי, ציפורן, יסמין.
  2. השאירי תמונה של עצמך בתיקו, או במגרת המכונית שלו. מה שאת בוחרת ללבוש, או לא ללבוש בתמונה כבר תלוי בך.
  3. תכננו חופשה אירוטית. ארזו חומר סיכה וגינאלי, בגדים מפתים, אביזרים מקוריים, ואולי תכננו ביקור במוזיאון אירוטי, בחנויות מין או במועדון חילופי זוגות (רק כדי להסתכל!!! לא להשתתף בשום פנים ואופן).
  4. בחרי סרט וידאו ארוטי "ידידותי לנשים". נשים נהנות ומתגרות מסרטים כחולים, אבל הסרט צריך להיות ערוך בצורה שונה, ולהתייחס לפנטזיות ולצרכים של האישה. חפשי סרטים שנעשו ע"י נשים עבור נשים.
  5. התקשרי לבן הזוג שלך באמצע היום, כדי לספר לו מה היית רוצה לעשות לו הערב. את יכולה לפתות ולתת לו משהו לצפות לו בטלפון, או לשלוח משהו גרפי בס.מ.ס או במייל.
  6. שמרי על העיניים פקוחות כשאת מגיעה לאורגזמה. כדי להעצים את החיבור ביניכם שמרו את העיניים נעולות אחד על השנייה דווקא ברגעים הלוהטים ביותר(בהם בד"כ אנחנו עוצמים עיניים.)
  7. עשו אמבטיה ביחד. הכינו נרות, שמני אמבט, אולי איזה צעצוע עמיד למים. סבנו אחד את השנייה בתורות.
  8. התנשקו במשך 5 דקות. נשיקות ארוכות זה הדבר שהכי יכול לעזור לכם למצוא את התשוקה שלכם. היזכרו בנשיקה הראשונה שלכם.
  9. כתבי לו על פתק את זיכרונותייך מהמפגש המיני הלוהט ביותר שלכם. נסו לשחזר אותו.
  10. החליטו על יום נתינה בתורות. זהו יום בו אחד מכם מפנק את השני ומעניק לו ללא צפייה לקבל משהו בתמורה. מארוחת בוקר במיטה ועד טיפול אוראלי מפנק. כל מה שיעלה על דעתכם, ובשפע.
  11. הכינו קופסת פנטזיות מיניות. מימוש פנטזיה מינית היא דרך נפלאה להכניס חידוש לתוך מערכת היחסים שלכם. המתכון: כל אחד מכם רושם חמש עד עשר פנטזיות על פיסות נייר נפרדות. אל תשתפו במה שרשמתם. קפלו את הדפים, והכניסו אותם לתוך הקופסא. כאשר אתם נמצאים בהלך רוח שובב, אחד מכם מוציא דף שבו כתובה הפנטזיה. האם את רוצה שהוא יכאיב לך קצת? האם הוא רוצה שתתלבשי כמו תלמידת בית ספר קתולי? כמו זונה? בחרי לרשום את הפנטזיות המציאותיות יותר, והפחות מסוכנות מבחינה רגשית וזוגית. אל תבחרי לשתף את הפנטזיה על השכן או הבוס שאת חושקת בו. והסבירי גם לו שהוא לא אמור לשתף בדברים שיכולים לפגוע בך. אל תהיו ספציפיים לגבי אנשים. תהיו יצירתיים מבחינת האביזרים שעומדים לרשותכם.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו