מה מושך נשים?

מה גברים רוצים באישה

מה מושך נשים? (או מה נשים רוצות?!), זוהי ללא ספק שאלת השאלות שכל גבר היה רוצה לדעת את התשובה עליה. אז נכון, להגיד שכל הבחורות רוצות אותו דבר יהיה חסר ביסוס, שלא לומר שוביניסטי, אבל במהלך השנים בוצעו מספר מחקרים מעניינים שיכולים לשפוך אור על הקווים הכללים אותן בחורות מחפשים בגברים.

על מה נשים מסתכלות בגברים?

שלא במפתיע מסתבר שהמראה בהחלט חשוב, אבל בעיקר בטווח הקצר של ההכרות הראשונית, והמראה נעשה פחות קריטי ככל שעולים בגיל. לעומת זאת, מה שברור הוא שלא כל אישה אוהבת שיער פנים ומדובר בעניין של טעם אישי.

עוד נתון מעניין: יכול להיות ששמעתם שגברים מחפשים נשים שדומות לאמא שלהם. בין אם זה  נכון ובין אם לא, מחקר סקוטי מצא שבאופן דומה למדי נשים בהחלט עשויות להימשך לגברים שמזכירים להן את אחיהם.

בנוגע לכושר ולריבועים בבטן : נשים אמנם מעדיפות גברים חטובים במכנסי ספורט שעובדים על הגוף שלהם בחדר כושר, אבל מסתבר שאפשר לעבוד על המוח הנשי באמצעות לבוש שמחמיא לגזרה. לדוגמה, חולצה עם האות T… (בשיא הרצינות).

איך להיות גבר מושך?

אז אחרי שהבנו שהמראה זה בהחלט לא הכול, איך בכל זאת הופכים לגבר מושך? התשובה נעוצה במידתיות. זו נשמעת כמו עצה מספר זן, אבל מסתבר שנשים מעדיפות גברים אסרטיביים, אבל לא שתלטניים, רומנטיים, אבל לא רכרוכיים והוא אפילו לא חייב להיות גאון, מספיק שתהיה לו מספיק חוכמת חיים כדי להינצל ממצבים וסיטואציות לא נעימים.

מה נשים אוהבות בגברים?

אחד המיתוסים הוא שנשים אוהבות גברים מצחיקים, ומסתבר שיש בזה מן האמת (מה שיכול אולי להסביר את ההצלחה של שחקנים ובדרנים שהטבע לא עשה חסד עם המראה החיצוני שלהם) . מצד שני, הסתבר שגברים שנראים יותר מדי מרוצים מעצמם (לפחות בתמונות באתרי הכרויות) עשויים דווקא לגרום לאפקט הפוך. לעומת זאת, גבר עם מבט קצת אשם או מתבייש משדר שהוא יכול לקחת אחריות על טעויות בקשר.

ומה בנוגע לריח ? ובכן, מסתבר שבושם לגברים הוא לא בהכרח הפתרון וריח הגוף שלנו הרבה יותר חשוב, בין היתר בגלל שיש לו חלק גם בהנאה המינית.

אז איך משפרים את ריח הגוף? כאן אין ממש קיצורי דרך ולתזונה יש חלק מרכזי בכך: מסתבר שלמי שנמנע מאכילת בשר יש בעיקרון ריח טוב יותר, אבל גם ריח של שוקולד או ווניל יכול לעזור. אם ממש רוצים להשתמש בריח שלא יוצא מהגוף שלכם, צריך להכיר טוב יותר את בת הזוג, במיוחד לפני רגעים אינטימיים.

מה בנוגע ליחסי מין?

האם יחסי מין באמת כל כך חשובים לקשר? התשובה היא לא חד משמעית ומשתנה אצל כל אחד מבני הזוג, אבל מה שברור הוא שמצב שבו שני בני הזוג מרוצים מאופי יחסי המין והתדירות שלהם תורם מאוד לקשר. לעומת זאת, מצב שבו צד אחד נגרר אחרי הצד השני הוא ממש לא אופטימלי ויכול לפגוע בקשר בעוצמה משמעותית ואף להוביל להפסקת הזוגיות.

לכן, אם אתם מרגישים שמשהו בקטע הזה קצת לא עובד, כדאי מאוד לדבר על זה ואפילו ללכת למטפל זוגי או יועץ מיני.

עוד נושא בוער הוא גודל איבר המין נראה שכאן מדובר בעיקר בחרדה גברית : לרוב הגברים יש פין באורך של 12 עד 15 ס"מ בזקפה, וזה בהחלט מספיק כדי לאפשר חדירה מלאה. פין קטן מדי שעשוי לדרוש טיפול (וגם זה לא תמיד) צריך להיות קצר יותר מ-10 סנטימטרים. לכן, הרבה יותר חשוב להפגין ביטחון עצמי מאשר להתהדר בממדים של שחקן פורנו…

 

 

 

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו