מדריך מיניות האישה בגיל המעבר

לא פעם נשים וגברים רבים שמגיעים לגיל המעבר, בטוחים שפעילויות שהם היו לוקחים בהן חלק לאורך כל החיים כבר לא רלוונטיות יותר עבורם. אז כן, גיל המעבר הוא גיל שמביא איתו לא מעט בשורות חדשות ולא מאוד נעימות – צבע השיער מתחיל להלבין או להאפיר, הפנים המתוחות מקבלות קמטים קטנים או גדולים, והתפקוד ההורמונלי משתנה וגורם לכל מיני שינויים. מה שבטוח הוא שהשינויים האלו הם אמנם מורגשים, אבל הם בהחלט לא צריכים לגרום לאנשים הגיל המעבר לחיות את החיים שלהם כמו שהם היו רוצים. כדי להצליח ולהרגיע אתכם מעט, הכנו לכם כאן מדריך מיניות האישה בגיל המעבר, ככה שתוכלו להיות בטוחים ובטוחות שחיי המין שלכם ממש לא נמצאים בדרך לאבדון.

מיניות האישה בגיל המעבר – האם זה באמת אפשרי?

מיניות האישה בגיל המעבר היא בהחלט דבר שצריך לעמוד על הפרק, ואין שום סיבה שדברים שסיפקו אתכן בגילאי העשרים והשלושים, לא יוכלו לספק אתכן גם בגילאי הארבעים, החמישים והלאה. אמנם זה עלול להיות קצת יותר מורכב, משום שההורמונים בגוף משתנים, אבל זה ממש לא אומר שצריך להרים ידיים.

אז בראש ובראשונה, על מנת לפתוח את מדריך מיניות האישה בגיל המעבר עם בשורה אופטימית, חשוב לנו להגיד לך כבר עכשיו להתמקד בעצמך. את כל השנים הכי יפות, צעירות ורעננות שלך הקדשת לילדים ולמשפחה שלך, לפיתוח קריירה שלך ולמען אחרים, ועכשיו את מגיעה לגיל שבו אפשר להתחיל. להתחיל עם זה? ובכן, להתחיל לחשוב על עצמך!

חיכית לו כל כך הרבה זמן והנה הוא כאן – הזמן ששייך אל ורק לך

בדרך לגילוי מיניות האישה בגיל המעבר, כדאי שתתחילי להזכיר לעצמך שעכשיו זה הזמן המושלם עבורך להתמקד ברצונות שלך. אם יחסי המין שלך לאורך השנים היו כרוכים בשמיעת התינוק בוכה מהחדר, או עם חדר מיטות שמלא גם בצעצועי ילדים שממש לא תורמים לאווירה הסקסית – עכשיו זה הזמן שלך לקיים יחסי מין מעולים באווירה רומנטית ועם אפס הפרעות.

אל תתני למראה החדש לשנות לך את הביטחון העצמי

אחד מהאלמנטים שהכי משפיעים על מיניות האישה בגיל המעבר הוא אלמנט המראה החיצוני. נשים שמתחילות לסבול מקמטים וממראה חיצוני שמשתנה, סובלות באופן ישיר גם מירידה בביטחון העצמי שלהן, ומתחילות לחוש לא מעט רגשי נחיתות סביב איך שהן נראות. הדבר משפיע באופן ישיר על מיניות האישה בגיל המעבר, שכן ידוע שביטחון עצמי הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בחדר המיטות.

במידה ואת מזדהה עם התחושות האלו, דעי לך שהנראות החיצונית שלך היא בהחלט בידיים שלך, והיא לא אמורה לגרום לך להפחית במיניות האישה בגיל המעבר, אפילו לא במעט! עשי מה שאת רוצה כדי להרגיש טוב עם עצמך, ותוכלי להנות מביטחון עצמי שילווה אותך בחדר המיטות וגם מחוצה לו.

ההורמונים משתנים – חשוב לבצע בקרה על העניין

היות וההורמונים משתוללים, יכול מאוד להיות שהאיזור יהיה קצת יבש, ותתקלי בקושי מסוים בביצוע יחסי המין. קיימים כל מיני פתרונות שיכולים לאזן את המצב ההורמונלי, ולאפשר לך להנות מיחסי המין שלך ללא תלות בהם. בין פתרונות עם מרשם רופא לבין פתרונות טבעיים לחלוטין, אין לנו שום ספק שתוכלי להגיע למצב שבו ההורמונים לא מפריעים לך לבצע שום פעולה מינית שתרצי.

השקיעי לא רק במראה החיצוני שלך, אלא גם באביזרים שמאפיינים ספציפית את חדר המיטות

בעבר היית נועזת והרשית לעצמך לגלוש לכל מיני כיוונים, גם במחשבה וגם בפועל. עם גיל המעבר, את עלולה להרגיש שהנועזות הזו כבר לא מתאימה לגילך, ולא יכולה לאפיין אותך. כאן בדיוק נמצאת הטעות שלך! גם בגיל המעבר את יכולה להנות משילוב של צעצועים בחדר המיטות, לבוש מינימלי ועוד, ככה שגם את וגם הפרטנר שלך תוכלו להנות בצורה מקסימלית מקיום יחסי המין שלכם.

אל תתני להפסקת המחזור שלך להשפיע עלייך

המחזור החודשי הוא אחד מהסממנים העיקריים של נשים, וכאשר הוא מפסיק להגיע – משהו בתחושת הנשיות עלול לרדת בהתאם. אל תתני להפסקת המחזור להשפיע עלייך, וזכרי שהנשיות שלך אינה תלויה במה שקורה לך בגוף אחת לחודש. גם אם הגיל שלך כבר מתקדם, אין זו סיבה לתת ליחסי המין שלך לחמוק לך מבין האצבעות, להיפך – זה בדיוק הזמן לטפח אותם ולהפוך אותם לעשירים ומהנים במיוחד.

מיניות האישה בגיל המעבר תלויה גם במערכת היחסים הזוגית

אישה שאינה מרגישה בנוח במערכת היחסים שבה היא נמצאת, היא אישה שכמובן לא תוכל להרגיש בנוח בחדר המיטות, ואולי אפילו תימנע מלהיכנס אליו באופן תדיר. ככל שמערכת היחסים הזוגית מהווה מקום נוח ובטוח לשהות בו, כך גם יחסי המין שלך יוכלו להיות לא פחות מנהדרים.

גיל המעבר הוא תקופה טובה לבחון האם את נמצאת במקום שמתאים לך ונעים לך להיות בו, ובמידה ולא – לבחון מחדש את כל הנושא.

הכל בידיים שלך – והכל בר השגה

לסיכום מדריך מיניות האישה בגיל המעבר, נשמח לספר לך באופן חד משמעי שכל נושא יחסי המין שלך נמצא אך ורק בידיים שלך. במידה ותוותרי עליו מראש לא יהיה עוד מה לעשות איתו, אך במידה ותזכירי לעצמך שהעניין הוא אך ורק של בחירה – תוכלי להמשיך להנות מהמיניות שלך גם בגיל המעבר. תהני!

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו